آخرین خبر :

گفته می شود/

 

گفته می شود سیدرضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفته هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی، قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد، باید طبق قانون و قاعده عمل کند

 

 

گفته می شود رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه متأسفانه زمینه‌های جذب و ماندگاری پرستاران در کشور فراهم نشده است از مهاجرت روزانه ۵ تا ۶ پرستار ایرانی خبر داد.

 

 

گفته می شود پیکر مهسا امینی با حضور خانواده و شماری از مردم سقز در آرامستان آیچی این شهر خاکسپاری شد پس از انجام مراسم بخشی از مردم از محل خاکسپاری متفرق شدند، اما شماری از آن‌ها در محل باقی ماندند و اقدام به سردادن شعار‌هایی برای رسیدگی و بررسی دقیق ابعاد ماجرا شدند. همچنین در بین جمعیت افرادی بودند که شعار‌های اعتراضی سر دادند. این افراد سپس به سمت فرمانداری سقز حرکت و در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع و شروع به شعار دادن کردند. افراد حاضر در این تجمع پس از حضور نیرو‌های انتظامی و شلیک گاز اشک‌آور متفرق شدند.

 

 

گفته می شود محسن پیرهادی، نماینده‌تهران در یادداشتی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته خود را به‌عنوان نماینده مردم در خانه ملت، مکلف و موظف به پیگیری فوت مهسا امینی می‌دانم و باور دارم اطلاع از چرایی و چگونگی بروز این خسران، حق مردم است.

 

 

گفته می شود آمار حیرت‌برانگیز از میزان واکنش‌های مجازی به موضوع مهسا امینی منتشر شده است. تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار توئیت در این رابطه منتشر شده است. این توئیت‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای لایک شده‌اند و در مجموع بیش از ۷.۵ میلیون! بار لایک و ۸۳۰ هزار بار بازنشر شده‌اند. توئیت‌هایی که در این زمینه بیشترین لایک را داشته‌اند توسط علی کریمی، حسین ماهینی و هیچ‌کس، خواننده رپ، منتشر شده است. هر سه توئیت بیش از ۵۰ هزار بار لایک شده که به نسبت فضای توئیتر عدد قابل توجهی است. بر اساس این داده‌ها می‌توان گفت که در یک سال اخیر، هیچ موضوعی به اندازه مرگ مهسا امینی واکنش‌های مجازی را به‌ دنبال نداشت.

 

 

گفته می شود وزارت اقتصاد اعلام کرده بخش‌هایی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند باید نگران باشند وزارت اقتصاد اعلام کرده سیاست مالیاتی دولت سیزدهم برخلاف دولت‌های گذشته، کاهش فشار مالیاتی از بخش رسمی اقتصاد کشور و انتقال آن به بخش‌های غیررسمی، نامنظم و مالیات گریز است که اغلب پنهان هستند. در حالی که همواره در سال‌های اخیر کارشناسان بر نبود عدالت مالیاتی در کشور تأکید داشتند، دولت سیزدهم سعی کرده است با تغییر رویکرد در این بخش، مالیات گریزان را شناسایی و مالیات حقه دولت را از آن‌ها دریافت کند تا همانند گذشته به بخش اقتصاد رسمی کشور فشار وارد نشود.

 

 

گفته می شود سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: به‌ زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی‌ها برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*