آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود محمدمسلم وافی، نایب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی گفته  ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار خانم در کشور متاهلند و تمایلی به فرزند‌آوری ندارند و از این تعداد بیش از سه میلیون نفر از نظر اقتصادی شرایط مناسبی دارند، اما همچنان راضی به فرزندآوری نیستند.

 

 

 

گفته می شود درحال حاضر بیش از ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی دانشجوی پولی می‌گیرند. شهریه‌های چند ده‌میلیونی راه را برای ورودرتبه سه‌هزار و حتی ۲۰ هزاری‌ها به رشته‌های حساسی مانند پزشکی باز می‌کند.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام، می‌گوید که متن پیشنهادی را هنوز ندیده‌ام و نمی‌توانم قضاوت کنم. اما با توجه به آنچه در مورد متن شنیده‌ام، من راضی نیستم.

 

 

 

گفته می شود در ادامه تنش‌ها بین چین و منطقه تایوان، پس از سفر جنجالی «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، پکن اعلام کرد ۷ مقام تایوانی را به علت حمایت از جریان‌ها و گروه‌های جدایی‌طلب این منطقه به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در نطق میان دستور خود گفته آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست

 

 

گفته می شود مدیرعامل سایپا در خصوص واردات خودرو به کشور گفته در حال حاضر خودرو در قالب اس کی دی و سی کی دی وارد کشور می‌شود. در ۴ ماه اول سال ۴۰ هزار خودرو ثبت سفارش و در داخل کشور مونتاژ شده است. در مورد واردات خودروی کامل،هیچ گاه مورد تحریم واقع نشدیم، چون کشور‌های دیگر دنبال این هستند که سربار‌های جذب نشده خودروساز‌های خود را به ما بفروشند.

 

گفته می شود  شاخص ضریب جینی عددی بین صفر و یک است. هر چه این عدد به صفر نزدیک‌تر باشد، بیانگر بهبود توزیع درآمد و کاهش شکاف طبقاتی است. دولت حسن روحانی بدترین عملکرد را در زمینه توزیع برابر درآمد داشت و در هشت سال گذشته ضریب جینی بیش از دولت‌های قبل افزایش یافت.

 

 

 

گفته می شود ریاست جمهوری لبنان اعطای شهروندی این کشور به «زینب سلیمانی»، دختر سردار شهید سلیمانی را تکذیب کرد.

 

 

گفته می شود مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطابق رای دیوان عدالت امکان خدافظی زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد. گفتنی است بر اساس اعلام دیوان عدالت اداری، همه شهرداران شهر‌های بالای یک میلیون جمعیت از جمله تهران باید دارای سوابق مرتبط شغلی باشند.

 

 

 

گفته می شود اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در گفت‌وگو با تسنیم، ادعای محکومیت خود به حبس تعزیری را رد کرد.

وی که محکومیت خود به حبس تعزیزی را قاطعانه رد می کرد گفت که پرونده اش در دیوان عالی در حال بررسی و به منتج به حکمی مبنی بر حبس تعزیری نشده است.

مطهری درباره اینکه، آیا محکومیتش مشمول حبس تعلیقی شده یا نه، گفت که حبس تعلیقی، اثر موثری ندارد و البته که همین حکم نیز در دیوان عالی در حال بررسی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*