آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود بر اساس اخبار شنیده شده، به پیشنهاد محرمانه زلفی‌گل وزیر علوم و عین اللهی وزیر بهداشت در جلسه اخیر شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی، طرح اعمال یک سهمیه ویژه برای فرزندان هیأت علمی برای تمامی مقاطع ارائه و تصویب شد. بر اساس این طرح فرزندان اعضای هیأت علمی می‌توانند تنها با کسب ۹۰ درصد نمره‌کل «آخرین فرد قبولی با هرسهمیه‌ای» مازاد بر ظرفیت پذیرش هر کد رشته و برای تمامی مقاطع (از مقطه کارشناسی تا دکتری) موفق به اخذ پذیرش شوند. در جلسه مذکور برخی از اعضای شورا همانند عاملی و افتخاری و همچنین ریاست دانشگاه شریف این طرح را مخالف با عدالت آموزشی دانستند، اما نهایتا با اصرار دبیر ستاد نقشه جامع علمی این سهم‌خواهی ویژه در نظام آموزشی تصویب شد. حال باید منتظر واکنش سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی در برخورد با این بی عدالتی مسلم در دولت سیزدهم که با شعار رانت ستیزی و مقابله با ویژه‌خواری روی کار آمد، باشیم.

 

 

گفته می شود معاون وزیر ارتباطات اعلام کرده کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته!باقری اصل، گفته علت نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت رشد شتابان تقاضاست، البته کیفیت پایین نیامده و آمار‌ها این را اثبات می‌کند، اما سطح توقع مردم از سرویس‌ها و تعداد کاربرانی که از سرویس‌ها استفاده می‌کنند نیز افزایش یافته‌ است.

 

 

 

گفته می شود وزیر ارشاد دولت اصلاحات به مجریان هجمه رسانه‌ای / تبلیغی علیه او در پی موضعش درباره ترور «رشدی»، طعنه سنگینی زد. عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نوشت: ظاهرا تیم خبری ایران-نال با تیم تبلیغاتی هواداران سازمان مجاهدین خلق جلو خانه ما جمع شده اند! خسته نباشند شرمنده، خانه نبودم پذیرایی کنم. و اما خانه ما در قلب لندن نیست. مجری لندن را نمی‌شناسد؟! آن ساختمان هم که نشان می‌دهد، ساختمان چند خانه چسبیده به هم است!

 

 

 

گفته می شود مهرشاد سهیلی در دادگاه بدوی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و جزای نقدی و رد مال محکوم شده بود که پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر این حکم قطعی شد.

 

 

 

گفته می شود وزیر علوم در پاسخ به سوالی درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها اظهار داشته یکسری دانشگاه های تک جنسیتی مانند دانشگاه الزهرا(س) داریم اما برای سایر دانشگاه ها چنین مسأله ای صحت ندارد، البته دانشگاه ها مستقل هستند، ممکن است تصمیم بگیرند با توجه به ظرفیت دانشگاه در رشته خاصی پذیرش تک جنسیتی را داشته باشند اما در حال حاضر هیچ تصمیمی اعلام نشده است.

 

 

گفته می شود وکیل جعفر پناهی از از موافقت دادیار ناظر زندان اوین با تقاضای اعزام موکلش به مراکز درمانی خارج از زندان و تماس تلفنی با خانواده‌اش خبر داد و تاکید کرد: اجرایی شدن دستور ایشان منوط به موافقت دادستان و اعلام نظر رئیس زندان دارد. یوسف مولایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دیروز با دادیار ناظر زندان اوین دیدار کردم. با تقاضای اعزام آقای پناهی به مراکز درمانی خارج از زندان و تماس تلفنی با خانواده‌شان موافقت کردند. وی ادامه داد: اجرایی شدن دستور ایشان منوط به موافقت دادستان و اعلام نظر رئیس زندان دارد. همزیستی بیم و امید ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*