گفته می شود

گفته می شود دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده در دو رشته دندان‌پزشکی و داروسازی از طریق کنکور ۱۴۰۱ دانشجو شهریه‌پرداز می‌پذیرد. این دانشگاه اعلام کرد: امکان انتخاب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ممکن است. به نوشته مهر، شهریه از تصویب هیات امنا، از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع‌رسانی می‌شود. تخمین زده می‌شود که شهریه پرداختی برای هر نیمسال تحصیلی کمتر از پانصد میلیون ریال (۵۰ میلیون تومان) نخواهد بود.

 

 

گفته می شود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس گفته می‌گویند قبلی‌ها آوار کرده‌اند و ما باید آواربرداری کنیم و این به طول می‌انجامد. در حالی که فراموش کرده‌اند خودشان از موانع اصلی حل مشکلات بوده‌اند. یکی از دلایلی که مشکل شان حل نمی‌شود این است که همواره جزو پروژه خراب کن‌ها بوده اند و چون ساختن را نیاموخته اند، کماکان تخریب و حذف حتی در شرایط یکدست شدن و حاکمیت خودشان هم وجود دارد. به همین دلیل، جلوی برجام را گرفتند حالا دارند با حداکثر توانشان تلاش می‌کنند برجام احیا شود. ولی چرا برجام را پاره نمی‌کنند؟ حاضر بودند کشور به فقر و فلاکت برسد، ولی رقیب آن‌ها نیز که مسلمان و بیشترشان مومن هستند برنده نشوند تا به مردم بگویند که این‌ها بی‌عرضه و خودشان توانمند بوده‌اند. بسیار خوب، حالا که حکومت را یکدست کردید، پس چرا نمی‌توانید راه‌حل‌های خوبتان را پیاده کنید؟ مانعی وجود ندارد.

 

 

گفته می شود سید محمد مرندی مشاور تیم مذاکره نوشته من برای نویسنده‌ای که نفرت و تحقیر بی‌پایان نسبت به مسلمانان و اسلام را به همراه داشته است، اشک نمی‌ریزم. وی یک بازیچه امپراتوری است که به عنوان یک رمان نویس پسا استعماری ظاهر شده است؛ اما آیا عجیب نیست با نزدیک شدن به توافق هسته‌ای احتمالی، آمریکا ادعا‌هایی در مورد تلاش برای کشتن جان بولتون مطرح کرده و اکنون این اتفاق می‌افتد؟ (ترور رشدی)

 

 

 

گفته می شود گلایه‌های گسترده مردم از کیفیت اینترنت طی ماه‌های اخیر بسیار تکرار شده و وزارت ارتباطات هم دلیل آن را توسعه نیافتن کافی زیرساخت‌ها طی سال‌های گذشته دانسته و اعلام کرده است که با توسعه شبکه فیبر نوری، این مشکل را حل خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود جریان صدر عراق در تازه‌ترین فراخوان خود، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در مرکز بغداد شد.«صالح العراقی» نزدیک به رهبر جریان صدر عراق که به وزیر صدری معروف است، از طرفداران صدر خواست تا در میدان التحریر بغداد تجمع و “تظاهرات میلیونی” مسالمت آمیز برگزار کنند.طرفداران جریان صدر عراق روز جمعه همزمان با تظاهرات طرفداران چارچوب هماهنگی شیعیان، تظاهرات کردند.

 

 

گفته می شود علی مطهری در توییتی نوشته اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است؛ هرچند او به‌گفته خودش در برهه‌ای از مسئولیت خویش از یک روش نامناسب برای دفاع از نظام استفاده کرده باشد. ضمنا اینکه مخالف و موافق، چنین گسترده به سخن آقای موسوی عکس‌العمل نشان دادند اثبات کرد که حصر خانگی به هدف خود نرسیده است.

 

 

گفته می شود امام جمعه سابق لواسان گفته سلمان رشدی مرتد است و باید اعدام شود، حالا مرندی نگران برجام شده؟ امام جمعه سابق لواسان نوشته سلمان شدی مرتد است و به حکم حضرت امام باید اعدام شود، بنابراین اتفاق خوبی افتاده است، حالا آقای مرندی نگران برجام شده است؟ اگر یک ذره عقل سیاسی داشته باشد، حواسش را جمع می‌کند که سخنان نامربوط نزند. انقلابی خوشحال است نه نگران!

 

 

گفته می شود رئیس سازمان توسعه تجارت گفته آیین نامه واردات خودرو باید ابلاغ و بعد از آن سازوکار واردات خودرو مشخص خواهد شد؛ اما فعلا در این رابطه با رمزارزها موضوعی مطرح نشده است.

 

 

گفته می شود در ادامه تنش‌ها میان چین و تایوان که از زمان سفر نانسی پلوسی به این جزیره شدت گرفت، وزارت دفاع تایوان امروز مدعی شده ۱۳ هواپیمای چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کرده‌اند.

 

گفته می شود سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته متأسفانه دانشگاه آزاد به دلیل ضعف در کار فرهنگی آسیب‌های جدی به فرهنگ شهر‌های کوچک زده و مردمان این شهر‌ها شدیداً گلایه دارند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*