گفته می شود

 

گفته می شود دبیر ستاد نهی از منکر گفته ۴ هزار فرزند مسئولان خارج از کشور هستند و نمی‌شود دنبال تامین یورو و دلار فرزندانشان باشد، اما استقلال کشور را اعلام کنند. هاشمی گلپایگانی گفته متاسفانه قانونی در این زمینه نداریم. البته به ما ایراد گرفتند که اگر مدیری فرزندش در یک کشور دیگر است، به مدیر چه ارتباطی دارد و چرا باید از وجود یک مدیر توانمند محروم شد.

 

 

 

گفته می شود مهریه گرفتن برای زنان سخت‌تر می‌شود سارا باقری، وکیل پایه یک دادگستری گفته طرح جدید مجلس، عملا دیگر امکان جلب مرد وجود ندارد. اگر امکان جلب هم نباشد، دست زن برای گرفتن مهریه به جایی بند نیست.از مشکلاتی که می‌توان در این روند اشاره کرد، توقیف اموال است. در فاصله زمانی که زن درخواست استعلام اموال می‌کند تا زمانی که توقیفی صورت بگیرد، مرد می‌تواند اموال خود را به نام دیگری انتقال دهد. زنان به راحتی نمی‌توانند برای توقیف اموال مرد اقدام کنند

 

 

گفته می شود سازمان امور مالیاتی، خودروسازان را مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر اعلام کرده است

 

 

گفته می شود رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفته امروز چرخ دنده‌های تورم تمام مردم و نه فقط کارگران را در منگنه‌ قرار داده است و تامین نیازهای اولیه‌ی خوراکی برای لایه‌های مختلف طبقه متوسط نیز به یک «امر دشوار» بدل شده است. «لاکچری سازیِ کالاهای خوراکی» یکی از تبعات اصلی تورم سنگین حداقل در بخش سبد تغذیه‌ای مردم بوده است.نه فقط گوشت قرمز و سفید، بلکه برنج، تخم مرغ، میوه‌ها و صیفی جات، به تدریج جزو اقلام لاکچری سبد خرید خانواده‌ها شده اند؛ وقتی قیمت برنج ایرانی هر کیلو بیش از ۱۰۰ هزار تومان است، یک خانواده‌ی مزدبگیر می‌تواند ماهی چند کیلو برنج در برنامه خرید منظم خود داشته باشد؟

 

 

گفته می شود رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، تاکید کرده مردم باید در جریان مذاکرات هسته‌ای قرار گیرند تا متوجه شوند ایران درخواست غیرمنطقی ندارد بلکه این طرف‌های مقابل هستند که بی منطق بوده و صرفا خواستار بازگرداندن ایران پای قراردادی هستند که هیچ عایدی برای کشور نداشته است. فریدون عباسی با اشاره به ازسرگیری روند مذاکرات هسته‌ای در وین، بیان کرد: یکی از مسائلی که در حوزه مذاکرات هسته‌ای با آن مواجه هستیم و در ۸ سال دولت گذشته نیز وجود داشت این است که کسی نمی‌داند دقیقا در این مذاکرات چه گفته می‌شود؟

 

 

گفته می شود یک فعال حوزه کار با بیان اینکه ۷۵ درصد رانندگان تاکسی‌های اینترنتی دارای تحصیلات عالیه و بالای فوق لیسانس هستند، گفته متاسفانه امروز جوانان تحصیلکرده به جای کار در خطوط تولید دو ساعت کار با پراید را ترجیح می‌دهند و این مساله از عدم فرهنگسازی در حوزه کار و بها ندادن به مشاغل نشات گرفته است.

 

 

گفته می شود محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس درباره ضرورت معرفی خودرو‌های اقتصادی به جای تیبا، سمند و … گفته کیفیت محصولات تولیدی خودروسازان در سال‌های اخیر نزولی بوده و در هیچ دوره‌ای مصرف‌کنندگان از این محصولات رضایت نداشتند از سوی دیگر این شرکت‌ها در حوزه کمیت نیز ناموفق بودند و نتوانستند پاسخگوی نیاز مردم باشند؛ دلیل این وضعیت را نیز باید در نبود رقابت با محصولات خارجی جستجو کرد. تا زمانی که که موضوع واردات خودرو در شرایط فعلی عملی نشود و بازار رقابتی شکل نگیرد نارضایتی از صنعت خودروسازی همچنان می‌ماند.

 

 

گفته می شود سخنگوی گمرک در خصوص پنج مقصد اول صادرات ایران در تیر امسال گفت: چین با خرید یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون دلار، امارات با ۶۱۹ میلیون دلار، عراق با ۵۷۴ میلیون دلار، ترکیه با ۳۲۳ میلیون دلار و هند با خرید ۱۴۳ میلیون دلار کالا از ایران به ترتیب پنج مقصد اول صادرات کالا‌های ایرانی در تیرماه بودند.

 

 

گفته می شود کمیته حقوق بشر سازمان ملل‌متحد، رویکرد اسلام هراسانه فرانسه برای ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان را محکوم کرد.به گزارش خبرگزاری فرانسه، این نهاد مستقر درسازمان ملل طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ فرانسه با منع یک زن مسلمان از استفاده از حجاب در مدارس، معاهده‌ی بین‌المللی حقوق بشر را نقض کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی گفته تجربه سال‌های گذشته این ذهنیت را ایجاد کرده بود که در محرم امسال شاهد رونق بازار باشیم اما چنین اتفاقی رخ نداد و تقاضا روند عادی به خود گرفت و امسال شاهد هیجان برای خرید گوشت نبودیم

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*