گفته می شود

گفته می شود حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین درباره شکایت اتاق بازرگانی از وی گقته به آقایان گفتم “جلسه خبری می‌گذارم و در حضور خبرنگاران کارت بازرگانی خود را در کاغذخردکن می‌گذارم تا بعد از امحای کارت بدون هیچ وابستگی سازمانی و علاقه به اتاق، آنچه در مورد ده سال اخیر تا به حال نگفته‌ام، بگویم”. وی افزود: وقتی فردی عضو هیات رئیسه اتاق بازگانی می‌شود، با حضور در جلسات شورای پول و اعتبار، شورای عالی بورس، شورای عالی صادرات و غیره اطلاعات زیادی را کسب می‌کند که حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این اطلاعات را ندارند. در حالی این افراد به این سطح از اطلاعات دسترسی دارند که بخشی از آنها دو تابعیتی هستند.

 

گفته می شود رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد گفته بنا بر مصوبۀ کمیسیون نظارت، رسته‌های آب میوه و بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها در ۶ماه ابتدای سال تنها تا ساعت ۱۲شب می‌توانند فعالیت کنند.

 

 

گفته می شود رئیس مرکز ملی مدیریت بحران خشکسالی گفته بارندگی‌های اخیر فقط ۴/۵درصد کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد. یک گروه از متخصصان بین‌المللی اعلام کردند، در صورتی که اقدامی برای مهار گرمایش جهانی انجام نشود، خشکسالی حداقل برای ۵سال ادامه پیدا می‌کند.

 

 

گفته می شود سردار حاجیان گفته مجازات‌ فعلی در زمینه سگ گردانی بازدارندگی ندارد، خاطرنشان کرد: مجازات‌ فعلی باعث نمی‌شود افراد تنبیه شوند. قانونگذار باید به معنای واقعی برای این لایحه و مجازات‌ مربوط به سگ گردانی تعیین تکلیف کند، چون سگ گردانی باعث ترس و وحشت است. کسانی که در آپارتمانشان سگ حضور دارد، می‌توانند تحت عنوان «سلب آسایش» شکایت کنند که در پی آن، پلیس ضمن تشکیل پرونده، سگ و صاحبش را به کلانتری منتقل می‌کند.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان سنجش گفته اگر متقلب بودن داوطلبان کنکور امسال اعلام شود از یک تا ده سال نمی توانند در کنکور شرکت کنند.

 

 

گفته می شود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن بموقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

 

 

گفته می شود میرسلیم توئیت ضدتوافق با هشتگ «lمنافقان» زد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در مخالفت با توافق برجامی احتمالی توئیت زد. مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نوشت: فصل مشترک حکومت #یزید و حکومت #آمریکا؛ یزید اسلام را برنمی تابید و آمریکا انقلاب اسلامی را. خدایا ما را از شرّ دشمنان اسلام و #منافقان مصون نگهدار.

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی که در چند روز گذشته همزمان با مذاکرات احیای برجام در وین توئیتی منتشر کرده بود و با حواشی بسیاری همراه بود، در تازه‌ترین توئیت خود نیز از مذاکرات نوشت که با واکنش دیاکو حسینی همراه شد

 

 

گفته می شود محمدصادق کوشکی گفته عملکرد دولت سیزدهم نیرو‌های انقلاب را راضی نمی‌کند، اما قرار نیست جریان انقلاب از آقای رئیسی عبور کند. جریان انقلاب با وجودی که از بدنه مدیریتی دولت سهم زیادی ندارد، تلاش می‌کند به دولت کمک کند تا دولت بتواند به مردم خدمت کند. نیرو‌های انقلاب از عملکرد دولت راضی نیستند. شخص آقای رئیسی می‌خواهد نگرش انقلابی داشته باشد و انقلابی عمل کند، اما مدیرانش با او هماهنگ نیستند.

 

 

گفته می شود حسین صمصامی، اقتصاددان گفته برجام امضا نشود، تورم صعودی می‌شود، دروغ است برجام ابزار غرب برای از بین بردن اقتصاد ماست. مطمئن باشید حتی اگر امروز و فردا برجام به نتیجه برسد، بعد از مدتی از سوی غربی‌ها لغو خواهد شد، آن‌ها می‌خواهند اقتصاد ما را در حالت انتظار نگه دارند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*