گفته می شود

گفته می شود  غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها گفته ما بالاتر از حد میانگین جهانی زندانی در زندان‌های کشور داریم. تراکم جمعیت کیفری در حد مطلوبی قرار ندارد.۶۰ درصد جمعیت زندانیان متأهل هستند. پابند‌های الکترونیک را توسط شرکت دانش بنیان تولید می‌کنیم و اکنون به تولید انبوه رسیده‌ایم.

 

گفته می شود فردین علیخواه، عضو گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان در پاسخ به سوالی در باره اینکه آیا تغییرات ظاهری نوجوانان شیرازی را می‌توان به تأثیرپذیری از گروه‌هایی مانند بی‌تی اس مرتبط دانست، گفته بدون تردید تأثیرپذیری وجود دارد. این روز‌ها گروه‌های پاپ کره‌ای در زندگی نوجوانان ایرانی حضوری جدی دارند و تحقیقات مختلف هم این را نشان می‌دهند. در دوران ما در دهه شصت هم راکی، رمبو، آرنولد، موزیک بریک دانس و موزیک هندی بود. در نسل‌های قبل‌تر هم قهرمانان دیگری حضور داشتند. این نوجوانان پاپ کره‌ای دوست دارند. البته مانند هر پدیده دیگری اگر این شیفتگی منجر به آن شود که زندگی روزانه فرد تحت الشعاع قرار گیرد باید نگران بود. باید توجه کنیم که خیلی از اوقات سبک‌های موسیقایی نیز می‌توانند بیانگر حرف و پیام باشند.

 

 

 

گفته می شود عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور از پرداخت یارانه تشویق به کاشت تنباکو در زمین‌های زراعتی انتقاد کرد.دکتر حسینعلی شهریاری گفته متأسفانه وضعیت دخانیات در کشور بسیار ناامید کننده است و شرکت‌های دخانیات، کشاورزان را با دادن یارانه تشویق به کاشت تنباکو در زمین‌های زراعتی می‌کنند و این موضوع در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است. وی همچنین گفته سن استعمال دخانیات حتی در بین دختران به ۱۳ تا ۱۴ سال رسیده که باعث نگرانی‌های بسیاری در جامعه شده است که با وجود اعمال قانون‌های بازدارنده، همچنان شاهد عرضه مواد دخانی در محافل عمومی هستیم.

گفته می شود علی مطهری، نماینده مجلس دهم گفته کم کردن واسطه‌ها در مذاکرات ایران و آمریکا در قطر نشانه‌ای است از ظهور عقل‌گرایی در نظام جمهوری اسلامی و رها کردن ژست انقلابی‌گری که طی سال‌های اخیر مردم را به فلاکت رسانده است. یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا مانده که حق خود را از او بستانیم، بدون آنکه لازم باشد منافع روسیه و چین و اروپا را منظور کنیم، کاری که باید سال‌ها پیش انجام می‌شد، ولی شعارزدگی و آمریکاستیزی افراطی مانع آن بوده است.
گفته می شود خبرگزاری عمان اعلام کرده هیأتی از جمهوری اسلامی ایران از مرکز امنیت دریایی این کشور دیدار کرده و هم‌اکنون در عمان حضور دارد. طبق این گزارش، معاون رئیس مرکز امنیت دریایی عمان، صبح امروز، از هیأت ایرانی در بدو ورود به مقر این مرکز استقبال کرده است. اونا همچنین اشاره کرد که هیأت ایرانی با وظایف و مأموریت‌های مرکز امنیت دریایی عمان و اقدام مشترک این مرکز با دیگر مراکز امداد و نجات و حفظ امنیت دریایی آشنا شده است.
گفته می شود سید احمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی دوباره می‌خواهند تز رضاخانی جدایی دین از سیاست را احیا کنند، گفته برخی می‌گویند، برای نجات روحانیت باید همه روحانیت مسئول از مسئولیت‌های خود کنار بروند، برخی نمی‌فهمند چه می‌گویند، همه کنار بروند، به این معناست که حکومت را به دیگران بسپاریم و بگوییم ما اهلش نیستیم. خاتمی با تأکید بر اینکه روحانیت به صحنه آمده و به فضل خدا با تمام قوا در صحنه می‌ماند، اضافه کرد: روحانیت در متن انقلاب بوده، هست و خواهد بود، امام (ره) فرمود اگر کسی دین را از سیاست جدا بداند، پیامبر اکرم (ص) را تکذیب کرده است، اگر کسی دین را از سیاست جدا بداند امام علی (ع) را تکذیب کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*