گفته می شود

گفته می شود جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به قالیباف خواستار بررسی صحت و سقم اعمال فشار خارج از قانون دو نماینده مجلس به وزیر صمت درباره انتصاب برخی افراد در شرکتی خاص و ارتباط احتمالی این موضوع به مساله پیگیری استیضاح فاطمی‌امین شدند.

 

 

 

گفته می شود جواد امام، چهره نزدیک به رئیس دولت اصلاحات می‌گوید:خاتمی سال قبل نامه‌ای با محوریت مسائل کشور خطاب به مقام معظم رهبری نوشته است. اخیراً در فضای مجازی خبری مبنی بر ارسال نامه‌ای از طرف خاتمی به مقام معظم رهبری منتشر شد. در ادامه این خبر آمده بود که رهبر انقلاب پاسخ نامه مذکور را داده‌اند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و طراح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوالی درباره ارجاع این استیضاح به هیات رئیسه مجلس، گفته استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به علت عدم مدیریت صحیح در حوزه‌های مختلف ماموریتی این وزارتخانه مطرح شده است و آن را دنبال می‌کنیم، اما تاکنون این درخواست به هیات رئیسه مجلس ارجاع نشده است.

 

 

گفته می شود فروشندگان ارز بیشتر از خریداران شده اند. به بیان دیگر، بازار آزاد خود را به بازار با نرخ رسمی نزدیک می‌کند. برای اولین بار نرخ رسمی تعیین کننده جهت بازار شده است. اتفاقی که به  دلیل عمق زیاد و قدرت در تبادل سراسری در کل صرافی های کشور است.

 

 

گفته می شود توکیو قصد دارد دارایی‌های ۷۰ شخص حقیقی و حقوقی از فدراسیون روسیه را مسدود کند و همچنین تحریم‌های بیشتری را علیه ۹۰ شرکت دیگر در زمینه صادرات تجهیزات نظامی و ارتشی اعمال کند. بسته‌های تحریمی جدید ژاپن علیه روسیه با عنوان مقابله با جنگ در اوکراین اعلام شده است.

 

 

 

گفته می شود معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته کسانی که املاک و اموال مغفول‌مانده دولتی را گزارش کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌گیرند.

 

 

 

گفته می شود داده‌های رسمی نشان داد که قیمت‌های مصرف‌کننده ژاپن در ماه می دوباره ۲.۱ درصد افزایش یافت که دومین جهش ماهانه متوالی از سطحی بود که در هفت سال گذشته مشاهده نشده است.

 

 

 

گفته می شود کاسیانو  مهاجم ۳۳ ساله برزیلی با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و در این زمینه هم قرارداد امضا شده توسط باشگاه ایرانی با مهاجم برزیلی فاش شده است.

طبق این قرارداد منتشر شده، کاسیانو از سرخ پوشان ۳۰۰ هزار دلار دستمزد خالص دریافت می کند. همچنین مقرر شده مهاجم برزیلی در صورت قهرمانی سرخ‌ها ۲۵ هزار دلار هم به عنوان پاداش دریافت کند.

 

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم، گفته حجاب در جامعه اسلامی یک قانون بوده و فضای عمومی قانون محور است. وی با اشاره به اینکه در روایات ائمه معصومین (ع) توجه خاصی به مساله عفت شده، اما متاسفانه در برهه کنونی جامعه به سمت بی عفتی پیش می‌رود، اظهار داشت: برای کاهش بی‌عفتی باید راهکار‌های عملیاتی برنامه ریزی و انجام شود. امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشی کلی نظام در مورد حجاب همیشه مدارا و رعایت حال مردم بوده است، گفت: در زمان کنونی با وجود برخی قانون‌شکنی‌ها توسط بعضی افراد در این حوزه، هیچ فرد منصفی نمی‌تواند مدارای نظام با این افراد را انکار کند، ولی اینکه یک تجمع ساختارشکنانه‌ای صورت بگیرد حتما نیازمند برخورد قهری است تا از تکرار علنی بی‌قانونی و ضایع شدن حق‌الناس جلوگیری شود.

 

 

 

گفته می شود لبنان همچنان به تحمل تورم سرسام‌آور ادامه می‌دهد و در ماه می شاهد تورم ۲۱۱ درصدی بود.  تورم در این کشور که با بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال خود در سال ۱۹۴۳ مواجه است، در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۱۱ درصد افزایش یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*