آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود سردار میریان گفته امروز نزدیک ۴ هزار فرزند برخی از مسئولان در آمریکا و اروپا و کانادا زندگی می‌کنند. کسانی که از بچگی در خارج دارند تربیت می شوند، هیچ مسئولیتی در آینده کشور نباید بگیرند.

 

 

گفته می شود امروز در بازار‌های جهانی قیمت هر بوشل گندم بیش از ۱۰ دلار رشد داشت و به قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش رفت. افزایش قیمت انواع کالا‌های اساسی پس از آغاز درگیری‌های روسیه و اوکراین رشد شدیدی داشته و تنها قیمت گندم بیش از ۵۳ درصد افزایش یافته است.

 

 

گفته می شود رییس صداوسیما گفته تمام دولت های ۲۰ سال گذشته، همه به نوعی از صداوسیما ناراضی بودند و دلیل این بوده که صداوسیما دولتی نیست. فشار بر صداوسیما زیاد بوده و این طبیعی است. تمام نهادها به صداوسیما نیاز دارند. جبلی افزود: روز گذشته برای مسائل آبادان شبکه خبر را به خط کردیم. دستور و خواهش از گوشه و کنار بود که بس کنید و دو سه ساعت فقط بپردازید. انعکاس اعتراضات ریزه کاری هایی دارد. قبل از این که مطالبات مردم به اعتراض تبدیل شود باید کاری کنیم.

 

 

گفته می شود محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس گفته وضعیت قابل قبولی در جریان نیست. مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند؛ اما دولت عکس آن عمل کرد؛ اول ارز را حذف و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود، عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت، اتفاق نیفتاد.

 

 

گفته می شود معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد با بیان اینکه اطلاعات مالی ۶۲ شرکت اصلی منتشر شده است، بیان کرد: حدود ۱۸ درصد این شرکت‌ها مشمول ماده ۱۴۱ می‌شوند؛ یعنی میزان زیان انباشته آن‌ها بیش از ۵۰ درصد سرمایه ثبت شده آن‌هاست که در واقع ورشکسته و زیان‌ده به شمار می‌روند.

 

 

گفته می شود رویترز به نقل از چهار منبع آگاه نوشت، شرکت های دولتی ایرانی پس ازانعقاد قرارداد برای تعمیر کوچکترین پالایشگاه ونزوئلا، برای تعمیر پالایشگاه «پاراگوانا»، بزرگ ترین پالایشگاه نفتی این کشور با ظرفیت ۹۵۵ هزار بشکه در روز آماده شده‌اند.

 

 

گفته می شود نایب‌ رئیس روابط بین‌الملل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در اتاق بازرگانی و صنعت PHD هند از علاقه شرکت‌های هندی به ورود به صنعت خودروسازی ایران خبر داد. ویجای مِهتا در همایش مشترک فعالان اقتصادی ایران و هند با بیان اینکه هند طی چند سال آتی به یک اقتصاد ۵ هزار میلیارد دلاری در جهان تبدیل خواهد شد، افزود: سیاست‌های اقتصادی دولت در هند، منجر به آن شده که رشد سریع اقتصادی این کشور از چین پیشی بگیرد.

 

 

گفته می شود فروشگاه‌های زنجیره‌ای قهوه، استارباکس اعلام کرد، از روسیه خارج می‌شود و دیگر حضوری در این کشور نخواهد داشت. بر اساس نامه این شرکت آمریکایی به کارکنانش، استارباکس ۱۳۰ فروشگاه خود در روسیه را تعطیل خواهد کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*