گفته می شود

گفته می شود از زمان آغاز همه گیری کرونا ۵۷۳ نفر به جمع میلیاردر‌های دنیا افزوده شده و مجموع آن‌ها را به ۲۶۶۸ نفر رسانده است. این بدان معناست که هر ۳۰ ساعت یک میلیاردر جدید ظهور کرده است.

 

 

گفته می شود معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس گفته آقایان فرموده بودند که اثر تورمی افزایش قیمت روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات بر کالاهای دیگر تنها ۱۰ درصد است که این با مبنا و الفبای اقتصاد هم‌خوانی ندارد. وقتی شما در حوزه روغن ۴۰۰ درصد افزایش قیمت دارید مگر می‌شود که سایر کالاها و خدمات تنها ۱۰ درصد افزایش پیدا کنند؟ این را خود آقایان هم به نظر من قبول نخواهند کرد.

 

 

گفته می شود فرماندار سابق شهر قدس ضمن ابراز گلایه از صداوسیما و شایعه شباهتش به زنی که در گزارش  ۲۰:۳۰ حضور داشت، گفته آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال گذشته من بوده و دیگر هیچ شباهتی میان ما نبوده است!

 

 

گفته می شود سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفته امروز نادران رسما و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

 

 

گفته می شود در ادامه اصلاحات ظاهری در عرصه های اجتماعی از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، مانند آزاد شدن رانندگی زنان یا برگزاری کنسرت در این کشور، حالا یک شرکت هواپیمایی در عربستان برای اولین بار، پرواز با کادر کاملا زنانه را در این کشور انجام داده است.

 

 

گفته می شود سرمایه گذاران خارجی در حال فرار از چین هستند. ترکیبی از رکود جدی در بازار مسکن و سیاست سازش ناپذیر «شی جین پینگ» برای مقابله با کووید صفر تنها یکی از مشکلات اخیر است که مدیران صندوق‌های خارجی را به این پرسش واداشته است که آیا چین رویکرد عملگرایانه خود را برای مدیریت اقتصاد کنار می‌گذارد یا خیر.

گفته می شود بایدن در اولین سفر خود به آسیا از زمان ورود به کاخ سفید، از تایوان در برابر چین حمایت کرد. وی در توکیو اعلام کرد که ۱۳ کشور به ابتکار تجاری جدید آسیا-اقیانوسیه به رهبری ایالات متحده ملحق شده اند که به عنوان وزنه تعادلی برای گسترش تهاجمی چین در منطقه مطرح می‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود نرخ تورم سالانه اردیبهشت ١۴٠١ برای خانوارهای کشور به ٣٨,٧ درصد رسید. نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور افزایش و نرخ تورم سالانه کاهش یافته است.

 

 

گفته می شود دادستان ایلام گفته در حادثه اداره‌ کل اموال و‌ املاک بنیاد مستضعفان ایلام، ضارب پس از حضور در طبقه دوم سراغ مدیر را گرفته اما با درب بسته مواجه شده بود.او ادامه داد: پس از آنکه ضارب از باز شدن اتاق مدیرکل ناامید شده بود ضمن شکستن بخشی از درب اتاق، نارنجک را به داخل اتاق مدیر هدایت کرد که مدیر و یک خانم که به اتاق وی پناه برده بود مصدوم شدند. او گفت: ضارب با این تصور که مدیر را کشته است اقدام به تیراندازی با کلاشنیکف به‌ سمت کارکنان کرد که سه نفر از این کارکنان در محل حادثه و دو نفر در بیمارستان جان باختند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*