گفته می شود

 

گفته می شود صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ در برنامه فوتبال برتر علیه مجری برنامه روی آنتن زنده افشاگری کرد و از پیشنهاد ۱۸۰ میلیاردی میثاقی برای تبلیغات محیطی پرده برداشت. این مجری تلویزیون هم رسما این اتهام را پذیرفت و تایید کرد!

 

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس ایجاد محدودیت برای کسب و کارهایی که اینماد ندارند را تصمیم غلطی دانست و گفته الزام به دریافت اینماد که وجاحت قانونی ندارد، موجب تعطیلی بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار خواهد شد

 

 

 

گفته می شود علی مطهری در توییتر نوشته ‏ لازم است صداوسیما دو طرف قضیه ‎کرسنت را دعوت کند تا مردم قضاوت کنند، هزینه سنگینی که بابت جریمه توقف اجرای این قرارداد از جیب آنها می‌رود به گردن کیست؛ آنهایی که قرارداد را بستند، مانند آقای ‎زنگنه یا آنهایی که اجرای آن را متوقف کردند مانند آقای ‎جلیلی؟

 

 

 

گفته می شود یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفته تمام خویشاوندان وزرا نباید به یک چشم دیده شوند و در معرض اتهام قرار گیرند. مگر چه گناهی کردند که خویشاوند یک وزیر هستند؟ آن‌ها حق حیات دارند و طبیعتاً باید متناسب با توانمندی‌هایشان بتوانند به جامعه خدمت کنند. عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با ‌هجمه‌های اخیر نسبت به دولت در رابطه با انتصابات فامیلی برای آسیب به اعتماد مردم به رئیس جمهور گفت: این بحث چندان اصولی نیست که اگر یکی از نزدیکان مسئولی فردی شایسته بود، به هیچ عنوان نتوانیم در جایی از او بهره بگیریم. قطعا این ایراد زمانی وارد است که کسی بر اساس مناسباتی ناسالم به کار گرفته شود.

 

گفته می شود  همسر شهید رضا خرمی محافظ سردار شهید قاسم سلیمانی گفته یک‌بار برای انجام کاری به دفترخانه رفتم و کارمند آن‌جا متوجه شد که همسر شهید مدافع حرم هستم. او گفت چرا گذاشتید همسرتان به سوریه برود، سوریه به ما چه ربطی دارد و از این دست جملات. همین موضوع و چند مورد مشابه باعث شد که دیگر ما جرأت نکنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم. اگر کسی متوجه شود که همسر شهید هستم، ترجیح می‎‌دهم بگویم که همسرم نظامی بود و در مرز شهید شد.

 

گفته می شود رییس اتحادیه بارفروشان اظهار داشته میزان عرضه صیفی‌جات در میادین افزایش یافته اما از سوی دیگر تقاضا نیز کاهش یافته است. کاهش قدرت خرید مردم، ۵۰ درصد مصرف میوه را در کشور کاهش داده است.

 

 

گفته می شود با اعلام رئیس مجلس طرح شفافیت آرا یکبار دیگر در نوبت رسیدگی در صحن و در جلسات علنی قرار گرفت و نشان داد مجلس انقلابی برای تصمیم گیری در فضای شفاف و شیشه ای و احترام به مطالبه عمومی و افزایش سطح قانون گذاری دغدغه جدی دارد.

 

 

گفته می شود نمایندگان روسیه، چین و آمریکا حاضر در مذاکرت برجامی وین، شامگاه دوشنبه و پس از پایان روز نخست نشست کمیسیون مشترک برجام، در دیداری سه جانبه به گفت و گو و تبادل نظر درخصوص جلسه امروز ایران و گروه ۱+۴ پرداختند.

 

 

گفته می شود  نخل‌ها برگشت خورد به کشور خیلی ارزان فروخته شده اند و بر اساس ارزش‌یابی صورت گرفته از سوی گمرک هر نفر نخل حدود ۳۰۰ دلار فروخته شد. البته هر نخل از نخلداران بین ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ خریداری شد. و درنهایت هم به دلیل عدم تأیید گواهی بهداشت به کشور برگردانده شدند؛ نخل‌هایی که ممکن است خیلی از آن‌ها دوبار سر بلند نکند.

 

 

گفته می شود مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز درباره اینکه چرا قیمت گاز پرمصرف‌ها به میزان قیمت صادراتی تعیین نشد،گفت: با توجه به اینکه امکان افزایش مرحله‌ای در سنوات آینده وجود دارد، در برنامه‌های بعدی اصلاح نرخ، حتما به این سمت خواهیم رفت که قیمت‌ها را واقعی‌تر کنیم.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت برق عراق به بغداد الیوم گفت: صادرات گاز ایران به عراق که در تداوم فعالیت نیروگاه‌ها نقش دارد، به طور مستمر در حال کاهش است. وی گفت: صادرات گاز ایران که باید ۵۰ میلیون متر مکعب باشد، اکنون حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب است. خط صادرات برق ایران به عراق نیز کاملا قطع شده و برقی که مورد استفاده شهروندان قرار دارد تنها تولید داخلی است. وی در پایان گفت: وزارت برق آماده پرداخت بدهی‌ها به ایران بر اساس توافق هیئت‌هایی است که پیشتر به تهران سفر کردند. این به قوت خود باقی است و این پول‌ها دینی بر گردن ماست که باید به ایران بپردازیم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*