آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد اینکه آیا کشور تا این اندازه توان صادرات قطعه و خودرو دارد که بتواند در مقابل خودروی خارجی وارد کند، اظهار کرده در حال حاضر میلیاردها دلار صادرات داریم و قطعه سازان داخلی به برندهای خارجی و اروپایی صادرات انجام می دهند؛ حتی برخی از شرکت های بخش خصوصی در حوزه قطعه سازی و نیرو محرکه به کشور آلمان و شرکت هایی همچون بنز و بی ام و صادرات انجام می دهند.

 

 

گفته می شود عبدالملکی رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفته برآوردها نشان می‌دهد که در عرصه جهانی، ۱۱ درصد از کل اشتغال کشورها در حوزه گردشگری تعریف شده است و در ایران نیز این عدد پایین نیست. از این روی، فعال کردن ظرفیت‌های ایران در این حوزه باید به عنوان یک اولویت جدی در نظر گرفته شود. وی با بیان اینکه با پایان یافتن ذخایر نفتی، بهترین گزینه توسعه صنعت گردشگری خواهد بود، توضیح داد: برآوردها نشان می‌دهد که ورود هر گردشگر خارجی به ایران، حدود هزار دلار ارزآوری برای کشور دارد و در شرایطی که ما با محدودیت‌های تحریمی مواجه هستیم، این فرصتی مطلوب برای دسترسی به منابع ارزی جدید است.

 

 

 

 

گفته می شود مشترکان پر مصرف باید در انتظار محاسبه برق مصرفی خود به قیمت تمام شده و بدون یارانه باشند»؛ این جدیدترین هشدار سخنگوی صنعت برق کشور به کسانی است که به دلیل مصرف بسیار برق، از یارانه بیشتری استفاده می کنند؛ رویکردی که با عدالت مغایرت دارد.

 

 

 

گفته می شود مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته تا سال ۱۴۰۵ دولت باید ۵۳۵ هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق دولت قبل را پرداخت کند؛ دولت سیزدهم تاکنون بیشتر از آنکه اوراق بفروشد اوراق تسویه کرده است.

 

 

 

گفته می شود دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره نرخ جدید بلیت هواپیما گفته در جلسه با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نرخ های جدید توافق کردیم. وی افزود: کاهش قیمت ها پس از حذف محدودیت ظرفیت مسافرپذیری در پروازهای داخلی از اول آذر آغاز می‌شود اما یکی دو روز طول می کشد تا شرکت های هواپیمایی نرخ جدید را در سیستم های خود اعمال کنند ولی تا فردا بعدازظهر امیدواریم این اتفاق به طور کامل رخ دهد. دامنه کاهش قیمت ها از ۲ تا ۳۳ درصد است که بیشترین کاهش قیمت به پرواز تهران- بم با کاهش ۳۳ درصدی اختصاص دارد اما به طور متوسط کاهش قیمت ها ۱۲ تا ۱۳ درصد بوده است.

 

 

 

گفته می شود رستم قاسمی در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان ـ که با حضور شاهین مصطفی یف معاون نخست‌وزیر این کشور برگزار شد گفته سال گذشته ۴۰۰ دستگاه خودرو صادر کردیم و امسال خوشبختانه به ۱۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است. همچنین با راه‌اندازی تولید مشترک خودروی ایرانی در آذربایجان، می‌توانیم به سایر کشورهای منطقه از طریق آذربایجان صادرات خودرو داشته باشیم.

 

 

 

 

 

گفته می شود یک مقام ارشد کاخ سفید در امور خاورمیانه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی منامه، با ادعا‌هایی علیه نقش ایران در منطقه و برنامه هسته‌ای آن، تاکید کرد آمریکا قصد دارد در مواجه با ایران در منطقه همچنان مسیر دیپلماسی در پیش بگیرد.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان اطلاعات دفاعی اوکراین در مصاحبه اختصاصی با وبگاه «میلیتری تایمز» مدعی شد، روسیه بیش از ۹۲۰۰۰ نظامی اطراف مرزهای اوکراین مستقر کرده و در حال آماده شدن برای حمله به اوکراین تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*