نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند گشایش یافت

 

نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند گشایش یافت

 بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی و عضو هیئت مدیره اتاق تعاون ایران در بیرجند گشایش یافت.

رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی گفت:بیستمین نمایشگاه ساختمان بیرجنددر مساحتی بالغ بر ۶هزارمترمربع با حضور ۶۰ مجموعه اقتصادی در صنعت ساختمان از استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان، توسط اتاق تعاون خراسان جنوبی برگزار شده است.

غلامحسین حسینیبا بیان اینکه دعوت از هیات‌های تجاری خارجی وداخلی برای بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان از دیگر برنامه‌ریزی‌های جدی اتاق تعاون استان است تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند تعاملات دو‌جانبه تولید‌کننده و مصرف‌کننده به صورت مستقیم را موجب شود.

رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی  بیان کرد: باتوجه به اهمیت سلامت جامعه و مشارکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان این نمایشگاه در کرونا، اتاق تعاون استان با همکاری ستاد ملی کرونا و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تمهیدات لازم را برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طرح غربالگری را با استقرار تیم پزشکی و توزیع ماسک رایگان و مواد ضد عفونی در مبادی ورودی سالن به صورت جدی اجرا می کند.

حسینی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد، بیان داشت: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام هایی مهمی برداشته شود

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی این حوزه می تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی صنعت پیشران اقتصادی محسوب شود.

وی با تاکید بر ظرفیت های بالقوه در بزرگترین رویداد ملی استان در حوزه صنعت، تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای بالقوه در این رویداد مهم اقتصادی و به منظور استفاده بهینه از فرصتهای بوجود آمده در شرایط کنونی و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان بدون واسطه گری، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان فرصتی در جهت ارتباط مستقیم مخاطبان و تولید کنندگان صنایع جهت عقد قراردادهای همکاری است.

حسینی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان استان خراسان جنوبی به عنوان صنعت پیشران در اقتصاد کشور فرصتی دوباره برای تجلی همه‌ آنچه که متولیان بخشهای مختلف این صنعت به دنبال آن هستند بوده است.

وی بیان کرد: از مقامات ومسئولان صنعت ساختمان کشور وهیات های تجاری کشورهای همسایه برای حضور وبازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی تهیه سبد مصالح ساختمانی برای تعاونی های مسکن کارگری از سوی شرکت های صنعت ساختمان را از دیگر برنامه های اجرایی این نمایشگاه برشمرد.

نمایشگاه صنعت ساختمان از  ۳ الی ۶آذرماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*