آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی دولت دوازدهم با رانت اقتصادی، ۵۰۰ میلیون دلار از بیت المال را به بهانه فروش بنزین به جیب یک جوان ۳۷ ساله منتقل کرد.

محمد ذوالفقاری که در سال گذشته به دلیل اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی راهی زندان شده بود، اما از زندان آزاد شد و بار دیگر با همراهی جریان خاصی در دولت دوازدهم، قراردادی معادل ۵۰۰ میلیون دلار با شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به بهانه فروش محموله های بنزین منعقد کرد.

این جوان ۳۷ ساله با عنوان سه شرکت خصوصی خود به نام های شرکت توسعه و بسته بندی دلفین، ستاره تابان کیش و چای کاپیتان توانسته بود در سال ۹۷ با عملیات خالی فروشی و سلف فروشی در سامانه نیما به بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی، بدهکار شد و با اتهام اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ یک میلیارد درهم راهی زندان شد.

 

 

گفته می شود رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی، تاکید کرده هدف اصلی ما رفع خلاءهای قانونی و بستن روزنه های فساد برای جلوگیری از تکرار پرداخت های نجومی بوده و به زودی دبیرخانه ای جهت دریافت گزارشات مردمی راه اندازی خواهد شد.

 

 

گفته می شود پژمانفر در پاسخ به این سوال که در خصوص کرسنت قرار است قوه قضائیه چه اقداماتی را انجام دهد؟ گفته  پرونده کرسنت به واسطه فساد واضح و روشنی که درآن وجود دارد و رشوه ای که داده شده، باید حتما مورد پیگیری قوه قضائیه قرار گیرد. دولت قبل پرونده کرسنت را در فضای بن بست و محرمانه قرار داده بود، آقای زنگنه با محرمانه کردن اجازه ورود دستگاه‌های امنیتی و مجلس را به موضوع نمیداد. حتی مصاحبه ها و اخباری که در موضوع کرسنت وجود داشت در اخبار نقل نمیشد. آقای اژه ای دستور دادند پرونده کرسنت فعال شود.ان شاالله که به نتیجه برسد.

 

 

گفته می شود دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به طرح اظهاراتی زیاده خواهانه درباره مذاکرات ایران و سایر طرف‌های برجام در وین پرداخت.نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز مدعی شد که بدون مشارکت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در مذاکرات وین، هیچ راه حلی برای موضوع هسته‌ای ایران وجود نخواهد داشت.الحجرف در ادامه زیاده‌خواهی‌های خود تاکید کرد: مذاکرات با ایران باید شامل برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای ایران نیز باشد.

 

 

گفته می شود یک پایگاه خبری-تحلیلی صهیونیستی اطلاعات تازه‌ای درباره موضوع جاسوسی خدمتکار خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه داد که اخیرا ادعا شده از طریق ارتباط با یک گروه هکری وابسته به ایران مشغول جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی بوده است

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*