گفته می شود

گفته می شود رئیس قوه قضائیه تا اینجای کار در عرصه نظر و تبیین نگاه‌های خود، نمره قبولی گرفته است. هم به لحاظ شخصی و هم شخصیت قضائی و مسئولیتی. او با بیانِ صریحِ “من، آیت‌الله نیستم” به خوبی راه را بر “عنوان‌سازان” بست. آنانی که عنوانی به هم قرض می‌دهند تا نانی و نامی بستانند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، در زمانی چنین به صراحت عنوان “آیت‌الله” را از دوش خود برداشت که برخی افراد، به کمتر از این عنوان، قانع نمی‌شوند. از جمله برخی حضرات که با رسانه‌ها تماس می‌گیرند و تأکید دارند که حتما برایشان از عنوانِ “آیت‌الله” استفاده شود!

محسنی اژه‌ای، یک قدم هم جلوتر گذاشته و گفته است: “من و قوه قضائیه را نقد کنید، حتما تلاش می‌کنم در جهت رفع مسائل گام بردارم.”. این نگاه و تصریح بر یک حق اجتماعی که “نقدِ قدرت” باشد، حتی در اندازه یک گزاره خبری هم ارزشمند است. وقتی به عملِ گسترده و سلامت‌ساز تبدیل شود، چند گام ما را به جامعه آرمانی و اصیل انقلابی نزدیک خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفته مردم اگر خدا را در نظر میگرفتند گرفتار مشکلات معیشتی نمی شدند.آیت‌الله رئیسی در این شرایط، به موقع حقوق کارکنان را بدون استقراض از بانکها پرداخت می‌کند که نتیجه خودباوری، توکل و امداد الهی است.تلاش و کار متراکم و خستگی ناپذیر از امتیاز‌های رئیس‌جمهوری است.اگر امداد خدا نباشد، کسی نمی‌تواند تا این حد، شبانه‌روز بدود.گاهی خانواده رئیس جمهور او را بواسطه کار زیاد نمی بینند.جوانگرایی، خستگی ناپذیری و تعامل با خبرگان از ویژگی های رئیس جمهور و دولت سیزدهم است.عشق به مردم و خدا سبب قدرت و توان این دولت شده است.در موضوع عدم ثبات قیمت‌ها اگر دست‌هایی در کار است که مشکل گرانی حل نشود که قطعا در کار است، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و مردم…مسئله را حل کنند

 

 

 

گفته می شود امام جمعه موقت اصفهان گفته در فضای مجازی کلمات تقطیع می‌شود و دروغ نسبت می‌دهند، از این رو هجمه‌های زیادی نیز به برخی از افراد وارد می‌شود که در این بین به بزرگان نیز چنین هجمه‌هایی وارد شده است.حسن ظاهر انجام همه واجبات و ترک گناهان است و البته یکی از این حُسن ظاهر محاسن ظاهری برای مردان است که همه مراجع به آن توجه دارند اما برخی به این احتیاط واجب توجه ندارند.مراجع عالیقدر اسلام کوتاه کردن محاسن را نیز اجازه نمی‌دهند و ما باید از این فتواها دفاع کنیم، از ما انتظار نداشته باشند نگوئیم و سکوت کنیم.

 

 

 

گفته می شود احمدی نژاد در جمع هوادارانش در بوشهر گفته من از آن دسته از افرادی هستم که معتقدند آینده بسیار درخشان و روشن است.علت اصلی چنین باوری، آن است که مسببین وضع موجود در آن آینده جایی ندارند.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد با بیان اینکه تحول گفتمانی در کشور ایجاد شده اما تحول عملیاتی هنوز صورت نگرفته است، گفته دلیل رخ ندادن این کاهش فشار اقتصادی، مسئولان میانی مانند کارمند و مدیرکل هستند که جهادی کار نمی‌کنند، مشکلات ما جز با کار جهادی و انقلابی حل نمی‌شود.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داده است.

 

 

گفته می شود امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفته تیم مذاکره کننده ایران با سوءظن تمام با آمریکا و غرب مذاکره کند و مراقب باشد منافع اساسی ملت و کشور مورد غفلت واقع نشود.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس از زادگاه مهدی طارمی به ماجرای خط خوردن این ستاره از تیم ملی فوتبال ورود کرد. عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه دراگان اسکوچیچ به ناحق مهدی طارمی را در دو بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت نکرده است، به یک خبرنگار ورزشی گفت: طارمی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بهترین است و پرقدرت از او حمایت می کنیم. ما داریم این موضوع را بررسی می کنیم که ببینیم در حد امکان هر کمکی که می شود انجام داد را انجام دهیم. ما سخت پیگیر وضعیت مهدی هستیم. باید هر چه زودتر طارمی به تیم ملی برگردد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*