آخرین خبر :

رازهای مجسمه ابولهول از زبان پسری که خود را مریخی می داند

بوریسکا کیپریانوویچ روسی که به نام پسر مریخی معروف شده، می‌گوید مجسمه ابولهول راز‌های زیادی را در خود پنهان کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از thesun، یک کوک نابغه روسی به نام بوریسکا کیپریانوویچ که مدت‌ها پیش با ادعای به دنیا آمدنش در مریخ مورد توجه قرار گرفت و به پسر مریخی مشهور شد به تازگی ادعا کرده که مجسمه ابولهول مصر رازی را در خود نگه می‌دارد که برای همیشه زندگی روی زمین را تغییر خواهد داد. این پسر روسی می‌گوید که باز کردن قفل این بنای باستانی اطلاعاتی از انسان اولیه را آشکار می‌کند.

این پسر از دوران کودکی و جوانی خود به دلیل خرد و دانشی که از جهان خارجی و فضا داشت، دانشمندان را در سراسر جهان غافلگیر کرده است. او سابقا مدعی شده بود پیش از تولد دوباره روی زمین یک مریخی بوده و برای نجات مردمش روی سیاره سرخ زندگی می‌کرده است. زمانی که اولین ویدئو از اظهارات بوریسکا منتشر شد او فقط ۱۱ سال سن داشت.

ابولهول بزرگ جیزه

دهانه‌ای که به نظر در زیر گوش مجسمه ابولهول قرار دارد

او ادعا کرد که گونه او ارتباط قوی با مصریان باستان دارد و در زندگی قبلی خود به عنوان خلبان سفینه فضایی در مریخ به آنجا پرواز کرده است. بوریسکا که خودش را را کودک نیل می‌نامد، می‌گوید وقتی اسرار ابولهول بزرگ در جیزه فاش شود، زندگی در روی زمین دیگر شبیه به قبل نخواهد بود. ابولهول مدت هاست که به موضوعی مهم بین نظریه پردازان تبدیل شده، زیرا ساخت آن شبیه به یک معجزه و باعث گیج شدن جهانیان شده است.

بوریسکا معتقد است که کلید حل این مشکل در جای پشت گوش این بنای مشهور جهانی پنهان شده است. او گفت: “زندگی انسان با باز شدن ابوالهول تغییر می‌کند. دقیقا به خاطر ندارم، اما مکانیزم باز شدن آن در جایی پشت گوش این بنا قرار دارد. ”

ویژگی های ساکنان مریخ از زبان پسر روسی

او می‌گوید به یاد دارد که یک خلبان مریخی بوده و پس از ویران شدن سیاره اش در جنگی که بین دو مجموعه از موجودات در گرفت، به زمین سفر کرده است. او ادعا کرد که به همراه دیگر بازمانده‌ها که از درگیری جان سالم به در برده اند، دوباره در زمین متولد شدند. به گفته بوریسکا، بسیاری از مریخی‌ها جاودانه هستند و از ۳۵ سالگی به بعد دیگر پیر نمی‌شوند. به گفته او مریخی‌ها بسیار بلند قد بوده و از نظر فناوری به اندازه‌ای پیشرفت کرده اند که قادر به سفر‌های بین ستاره‌ای هستند.

پسر مریخی

دکتر مگدی شاکر، باستان شناس ارشد وزارت آثار باستانی مصر، معتقد است که آنچه بوریسکا گفته را نمی‌توان رد کرد یا پذیرفت، مگر اینکه تحت تحقیقات علمی قرار گیرد، زیرا علم حرف آخر را در این ادعا‌ها می‌زند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*