حذف طارمی از تیم ملی به مجلس کشیده شد!

ما سخت پیگیر وضعیت مهدی هستیم. باید هر چه زودتر طارمی به تیم ملی برگردد. شما شک نکنید

یک نماینده مجلس از زادگاه مهدی طارمی به ماجرای خط خوردن این ستاره از تیم ملی فوتبال ورود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه دراگان اسکوچیچ به ناحق مهدی طارمی را در دو بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت نکرده است، به یک خبرنگار ورزشی گفت: طارمی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بهترین است و پرقدرت از او حمایت می کنیم. ما داریم این موضوع را بررسی می کنیم که ببینیم در حد امکان هر کمکی که می شود انجام داد را انجام دهیم. ما سخت پیگیر وضعیت مهدی هستیم. باید هر چه زودتر طارمی به تیم ملی برگردد.

این نماینده استان بوشهر اضافه کرد: شکی نداریم طارمی بهترین بازیکن حال حاضر ما است . بهترین و اخلاقی ترین و نجیب ترین، از نیروهای ارزشمند فوتبال ملی کشورمان است. شما شک نکنید. مطمئن باشید ما هم پرقدرت از طارمی حمایت خواهیم کرد. امیدوارم به زودی مشکلات برطرف شود و او دوباره لباس تیم ملی را برتن کند. خیلی از مردم در کوچه و خیابان از او حمایت می کنند و جویای وضعیت او هستند و در این ارتباط سوال می کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه جای خالی طارمی در بازی با لبنان احساس شد گفت: بله واقعا جایش خالی بود امیدوارم در اولین فرصت این مشکل حل شود و ما هم همانطورکه تاکید کردیم به دنبال حل این موضوع هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*