آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود طلبکار باشگاه استقلال که حکم توقیف ملک و توقیف حساب های باشگاه را از دادگاه گرفته، در حال مکاتبه با وزارت خارجه و سفارت ایران در امارات و باشگاه شباب الاهلی است تا طلب خود را از روی مبلغی که باشگاه استقلال از این تیم اماراتی طلبکار است، بردارد!

 

 

 

گفته می شود دولت بریتانیا به منطور مهار بحران کمبود راننده کامیون در این کشور اعلام کرده که به ۵ هزار راننده کامیون از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ویزای موقت ۳ ماهه می دهد، اما به نظر می رسد این پیشنهاد موقت جاذبه ای برای دهها هزار راننده کامیونی که طی ۲ سال گذشته انگلیس را برای همیشه ترک کرده اند، ایجاد نکرده است.

 

 

گفته می شود گروهی از نمایندگان جمهوری خواه آمریکا در لایحه ای خواستار تحریم طالبان و کشورهای پشتیبانی کننده از دولت موقت طالبان شدند.

 

 

 

گفته می شود معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفته این بنیاد آمادگی کامل برای مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند را دارد. سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در آیین انعقاد قرارداد تفاهم نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد اروند برگزار شد، گفته از دولت می‌خواهیم اختیارات منطقه آزاد را به بنیاد شهید بسپارد تا را در این منطقه مستقر شویم و به اقتصاد و اشتغال آن رونق دهیم.

 

 

 

گفته می شود طالبان پس از تفکیک دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه های افغانستان، مشاور جدید این جنبش در دانشگاه کابل اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی از ورود زنان اعم از استاد و دانشجو، به پردیس این دانشگاه جلوگیری می شود

 

 

گفته می شود شرکت اماراتی «دانا گاز» امروز اعلام کرد، دیوان داوری بین المللی، شرکت ملی نفت ایران را به علت اختلاف بر سر تامین گاز با این شرکت به پرداخت جریمه ۶۰۷.۵ میلیون دلاری محکوم کرده است. به گزارش رویترز این اختلافات مربوط به یک قرارداد خرید و فروش گاز ۲۵ ساله میان شرکت «کرسنت پترولیوم» وابسته به شرکت «دانا گاز» و شرکت ملی نفت ایران است.

 

 

 

 

گفته می شود به دنبال شکست حزب حاکم در انتخابات آلمان و پیروزی احزاب چپگرا، ثروتمندان این کشور نگران معرفی لوایح مالیاتی سنگین از سوی سوسیال دموکرات ها و سبزها هستند و به همین دلیل نیز به فکر مهاجرت به سوئیس و یا انتقال سرمایه خود به این کشور افتاده اند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه میانگین نرخ رشد اقتصادی کشور در ۸ سال گذشته، صفر است، گفته هدف گذاری اصلی بانک مرکزی و نظام بانکی باید این باشد که نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد حرکت کند.

 

 

 

گفته می شود از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی تا ۸ سپتامبر (۱۱ دی ۹۹ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۰) از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در مجموع ۶۵۲ نمونه دوپینگ در ۲۱ رشته ورزشی و نیز رشته‌های پارا اخذ شده که از این تعداد ۱۰ مورد مثبت اعلام شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*