گفته می شود

 

 

گفته می شود بعد از هشدارهایی که در رابطه با دپو و عدم ترخیص نهاده‌های دامی در گمرکات شمال کشور اعلام شده بود تازه‌ترین خبرها از فاسد بودن حدود ۵۰۰۰ تن ذرت دامی و آلودگی آن به آفلاتوکسین حکایت دارد.

 

 

گفته می شود حمید سجادی با اشاره به جمعیت قابل توجه بانوان علاقه مند به رشته‌های ورزشی در کشورمان، بحث صدور مجوز برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را از جمله موضوعاتی دانست که نیازمند تصمیم دقیق از سوی مسئولان است. وزیر ورزش و جوانان این نکته را هم متذکر شد که ورزش بانوان برای رشد و توسعه نیازمند استقلال، خودکفایی و بی‌نیازی از ورزش آقایان است.

 

 

گفته می شود عباس‌زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته شرکت‌های چینی و لاینرهایی مانند کاسکو وارد برخی بنادر ایران نمی‌شوند.مسعود دانشمند عضو هیات مدیره کانون موسسات حمل و نقل هم اعلام کرده بود «در حال حاضر تمام کشتی‌های خارجی یک سفره وارد کشور می‌شوند؛ اما خطوط کانتینری منظم و معتبر خارجی این ریسک را نمی‌پذیرند، حتی شرکت‌های چینی و لاینرهایی مانند کاسکو هم وارد بنادر ایران نمی‌شوند.» از سوی دیگر، رییس شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم گفته: «از سال گذشته ورود ناوگان شرکت کشتیرانی (ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران) به بنادر چین ممنوع است.»

 

 

گفته می شود رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی که همچنان درباره تایید نشدن صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از شورای نگهبان گلایه دارد، در صفحه شخصی خود در توییتر به سخنگوی تازه شورای نگهبان توصیه کرد از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشد در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکند، حتی به‌ ایهام.

 

 

گفته می شود مسئول تحقیق و تفحص از صنعت نساجی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد تولیدکنندگان پوشاک کشور از بخش خصوصی هستند، گفته در شرایطی که کشور دچار کمبود ارز است حدود ۲ میلیارد دلار ارز برای پوشاک خارجی از کشور خارج می‌شود.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به غیر قانونی بودن حضور برخی از اعضای کنونی شوراهای شهر در کشور، بر لزوم احضار وزیر کشور به مجلس برای توضیح درباره این موضوع تأکید کرد. وی گفت که وزارت کشور مجری قانون است؛ پیشتر بر خلاف آنچه از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور ابلاغ کرده بودیم، آراء عده‌ای به عنوان رأی باطل نباید شمارش می‌شد اما همان افراد به شوراها وارد شدند. آقامیرسلیم همچنین بر تخلف حضور افراد مذکور در شوراها تأکید کرد. وی ۲۱ خرداد امسال از عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور استعفا داد. آقامیرسلیم در نامه‌ای با اشاره به تلاش خود برای دقت در بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها، گفته بود «شبکه فساد اقتصادی و سیاسی نگذاشت ما کارمان را به سلامت پیش ببریم و بسیاری افراد تأیید شده‌اند که فاقد صلاحیتند و بسیاری از داوطلبان واجد شرایط مظلوم واقع شده و نتوانسته‌اند به فهرست نهایی راه یابند.»

 

 

 

گفته می شود الیاس نادران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه لایحه رتبه بندی فرهنگیان پوست خربزه ای است که دولت قبل زیر پای نظام گذاشته است، گفت:‌ ما باید تصمیم جامع گرفته و ابعاد اجتماعی، مالی و آثار تورمی آن را در نظر بگیریم؛ بنابراین، دولت لایحه خود را پس گیرد و نسبت به همه آنچه بار مالی دارد و ضرورت کشور هم است و محدوده آن باید روشن شود، مشترکا تصمیم بگیریم. این عجله باعث تصمیم گیری غیرعملیاتی می شود، همچنین موجب ایجاد مطالبه ای خواهد شد و چندین میلیون تن از عزیزان و خانواده های فرهنگیان را در مقابل نظام قرار می دهیم و با یک تصمیم موجب خواهیم شد که نظام اقتصادی کشور آسیب ببیند.

 

 

گفته می شود ناصر قوامی گفته روحانی را نه با رفسنجانی می‌توان مقایسه کرد و نه با خاتمی و احمدی‌نژاد که گاهی حرف‌های تندی هم می‌زند. به نظر من او کاملا محافظه‌کارانه و محتاطانه عمل می‌کند تا بعد از هشت سال امکان بازگشت و تایید گرفتن داشته باشد.

 

 

گفته می شود شماری از معترضان عراقی در اعتراض به نتایج انتخابات پارلمانی این کشور، راههای اصلی را در استان دیاله بستند. شاهدان عینی گفتند: معترضان اقدام به بستن راههای اصلی استان دیاله از جمله جاده اصلی منتهی به بغداد کردند. شماری از استان های عراقی از شب گذشته در اعتراض به نتایج انتخابات پارلمانی این کشور، شاهد برگزاری تظاهرات بوده است

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*