گفته می شود

گفته می شود عضو کمیته ملی واکسن کرونا می‌گوید تزریق دوز سوم برای کسانی که سینوفارم دریافت کرده‌اند از سوی کمیته فنی تایید شده و احتمالا با صدور مجوز از سوی کمیته ملی واکسن، تزریق دوز سوم از ابتدای آبان برای گروه‌های پرخطر آغاز می‌شود.
گفته می شود نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس مجلس، از طرح شکایت خود از محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه در کمیسیون اصل نود خبر داد
گفته می شود جمعی از کشاورزان اصفهانی با تجمع در دفتر یکی از نمایندگان مجلس یازدهم که گفته بود باید دعا کنیم و نماز بخوانیم تا باران‌ بیاید و مشکل بی‌آبی پایان یابد، گفتند ما تا آمدن باران به تحصنمان در این دفتر ادامه می‌دهیم. تجمع‌کنندگان، با انتقاد از این نماینده مجلس(حسین میرزایی) که خود در دفترش حضور نداشت، گفتند ما صبر می‌کنیم آقای نماینده بیاید تا با وی نماز باران بخوانیم. این تجمع، در واقع به معنای اعتراض به کسانی است که بجای اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم، آنها را به دعا و نماز که خود مردم هم با آنها آشنایی دارند، حواله می‌دهند.
گفته می شود اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل تصویری جنجالی از احمدی نژاد منتشر کرد.اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسراییل، با انتشار تصویر زیر در توییترش مدعی شده که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ی اسراییل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.
گفته می شود حسن غفوری فرد گفته «اتفاقات رخ داده مانند استعفای آقای صادق لاریجانی از شورای نگهبان، موقعیت برادران لاریجانی را تضعیف کرده است. تا جایی که من می‌دانم، قبلا هم مواردی از این استعفاها بوده اما شاید آنقدر تاثیر نداشته است. به نظر من آقایان یکسری اشتباهاتی انجام دادند که نتوانستند جبران کنند. آقای صادق لاریجانی، حکم ریاست جمهوری آقای رئیسی را در شورای نگهبان امضا نکردند. صحبت های آقای علی لاریجانی در زمان کاندیداتوری انتخابات در رابطه با اینکه ریاست جمهوری را دادگاه و پادگان خوانند، از همان اشتباهات است.»
گفته می شود رییس موسسه علوم و صنایع غذایی، اصلی‌ترین منشأ پدیده “گرسنگی پنهان” در کشور را سبد غذایی نامناسب خانوار در جامعه عنوان کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد تقریبا تمام دهک‌های درآمدی جامعه از کمبود کلسیم رنج می‌برند که دلیل عمده آن مصرف کم شیر و لبنیات در جامعه در مقایسه با استاندارد‌ها است؛ چرا که سرانه مصرف شیر در ایران حدود ۷۰ لیتر و در کشور‌های توسعه یافته بالغ بر ۳۰۰ تا ۳۵۰ لیتر است.
گفته می شود سرانجام  درخواست بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس تصویب شد؛ موضوعی که باعث ایجاد حاشیه‌ای در صحن پارلمان شد؛ از تجمع در جایگاه هیات رییسه تا ایجاد تنش و هیاهو!
گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرمانه بودن لیست اموال مسئولان مربوط به مجلس هشتم است نه مجلس یازدهم، گفت: فرایند بررسی این موضوع کاملا مشخص است و رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی این موضوع دقت لازم را انجام می‌دادند.
گفته می شود طی روزهای گذشته و با جدی‌تر شدن احتمال انتصاب علی رستمی به مدیرعاملی شستا، یک کانال تلگرامی گمنام با انتشار فیش‌های مخدوش حقوق وی از دو شرکت مس و خاک چینی، مدعی حقوق ماهانه ۹۲ میلیونی رستمی شد. پورمهدی مدیر امور مالی شرکت خاک چینی در گفتگو با رجانیوز، ضمن رد دریافت حقوق از سوی دو شرکت صنایع مس و خاک چینی توسط رستمی، توضیحاتی در این باره داد. وی با اعلام اینکه رستمی با پذیرش مدیرعاملی شرکت خاک چینی، حقوق کمتری نسبت به فیش حقوقی اصلی خود دریافت می‌کرده گفت: از آنجا که آقای رستمی در استخدام شرکت صنایع مس بوده و از آنجا برای مدیرعاملی خاک چینی مامور شده، حقوق وی توسط شرکت صنایع مس واریز شده و طی یک سند مالی از سوی شرکت خاک چینی به صنایع مس بازمی‌گشته و همین موضوع دستمایه یک تخریب غیرکارشناسی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*