گفته می شود

گفته می شود مسعود پزشکیان در مورد واردات واکسن کرونا گفته این بی‌انصافی است که بگوییم این واکسن‌ها ظرف مدت دو هفته تامین شده است، ما اگر بخواهیم سفارش بدهیم، شرکت‌های سازنده سفارش ما را بپذیرند و شروع به تولید کنند و بعد بخواهیم وارد کنیم حداقل پنج تا شش ماه زمان می‌برد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرارداد‌های خرید واکسن در زمان آقای روحانی بسته شده و پول‌ها داده شده بود. معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در دولت قبل اگر جرات دارد در این رابطه حرف بزند و روشنگری کند. امکان ندارد بدون سفارش بتوانیم جنس وارد کنیم حتی اگر پول دست‌مان باشد. وی همچنین گفته آمار واقعی مرگ و‌میر روزانه در اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور بالاتر از ۱۵۰۰ نفر است. اگر دو درصد مرگ و میر در تعداد کسانی که مبتلا می‌شوند وجود داشته باشد با ۴۰هزار مبتلا روزانه بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر جان‌شان را از دست می‌دهند آن هم اگر درست درمان و مراقبت کنیم.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفته لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد. وی با اشاره به این که در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.وی با بیان اینکه اگر ترک فعلی در واردات واکسن از سوی دولت دوازدهم رخ داده باشد، قوه قضاییه و مجلس باید با آن برخورد کنند، افزود: امروز سوال این است چرا با پایان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستیم و در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد؟

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح مجلس درباره کاربران فضای مجازی تغییرات اساسی داشته است، گفته احتمال بازبینی و حذف بسیاری از پیشنهادهای مندرج در طرح اولیه در بررسی‌های کمیسیون مشترک، از سوی کارشناسان این حوزه و نمایندگان وجود دارد.

 

 

 

گفته می شود مجری شبکه افق در گفتگویی مدعی شده که کرونا از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامی ایران و حس خداجویی و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوی عبادت گرفته شود.نادر طالب‌زاده، در گفتگویی ویدیویی مدعی شده است که حجاج در حج سال‌های بعد از رحلت امام(ره) همیشه با بیماری مشکوکی روبه‌رو بودند که تب و سرفه داشت و از سال ۲۰۰۷ متوجه شده این بیماری همان کروناست و از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامی ایران و حس خداجویی و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوی عبادت گرفته شود

 

 

 

گفته می شود بیش از ۷۰ زن هوادار محیط زیست در اعتراض به جنگل‌زدایی در بریتانیا با درختان «ازدواج» کردند. سازمان‌های طرفدار محیط زیست مراسم «ازدواج» با درختان را در واکنش به طرح ساخت ۱۶۶ واحد مسکونی در منطقه‌ای از بریستول که اکنون ۷۴ درخت در آنجا وجود دارد برگزار کردند.

 

 

گفته می شود انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده که خاموشی‌های برق باعث از دست رفتن حداقل ۸۲ روز کامل تولید صنعت فولاد از ابتدای سال جاری شده که زیان مستقیم ناشی از این توقف تولید برای اقتصاد ملی بالغ بر ۶ میلیارد دلار است و ۳۰۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم به‌طور کامل از دست رفته یا محدود شده است.

 

 

گفته می شود رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفته بر اساس توافقات اولیه با چین، در مجموع ۹۰ میلیون دوز واکسن کرونا از این کشور وارد خواهد شد که تا الان حدود ۴۰ میلیون دوز آن وارد شده و تا یکی – دو ماه آینده ۴۰ تا ۵۰ میلیون دوز واکسن از چین وارد می‌شود.

 

 

گفته می شود رگولاتور ضد انحصارطلبی کره جنوبی گوگل را به دلیل جلوگیری از سفارشی کردن نسخه های سیستم عامل اندروید ۲۰۷ میلیارد وون (۱۷۶.۶۴ میلیون دلار) جریمه کرد که دومین جریمه صادره علیه این غول فناوری آمریکایی در کمتر از یک ماه گذشته است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*