گفته می شود

 

گفته می شود جنبش طالبان بعد از اعلام ممنوعیت ورزش زنان و تخریب تمامی آلات ضربی موجود در موسسه ملی موسیقی در پایتخت، اکنون مساله از بین بردن نقاشی‌های موجود در سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتاق تهران با اشاره به آمار رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه سالانه در ایران ۶۳ میلیارد دلار یارانه انرژی پرداخت می‌شود گفته براساس آمار آژانس بین‌المللی انرژی، از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۲۰، ۹۸۶ میلیارد دلار یارانه انرژی در ایران پرداخت شده که معادل پرداخت ۹۸ میلیارد دلار یارانه انرژی در سال است، اما اگر همان رقم ۶۳ میلیارد دلار سازمان برنامه و بودجه را در نظر بگیریم، این یعنی به هر ایرانی در سال ۱۹ میلیون تومان یارانه تعلق می‌گیرد که اگر هدفمند درصدی از آن را به بخش‌های آسیب پذیر بدهیم، اقتصاد کشور به حرکت درمی‌آید و از آسیب بیشتر دهک‌های پایین جلوگیری می‌کند، زیرا اکنون بیشترین سود را از یارانه بنزین دهک‌های بالا می‌برند.

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دوره ناهماهنگی بین نهادهای دولت، مجلس و غیره گذشته است گفت: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی، اکنون دوران هماهنگی و همگرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم است.  وی با بیان اینکه این همگرایی در فضای بین‌المللی هم جواب داد و دستاوردهای مهمی در عرصه بین‌المللی ایران داشت، افزود: عضویت دائمی ایران در شانگهای دستاورد بزرگی بود که نزدیک به دو دهه پیگیر عضویت بودیم و با حضور آیت‌الله رئیسی و تیم جدید وزارت خارجه به نتیجه رسیدیم.

 

 

گفته می شود طی سال‌های اخیر و همسو با نهاد‌های دولتی و اجرایی که به صورت سالانه و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون رسمی استخدامی می‌کنند، گروهی فضا را برای برگزاری آزمونی به ظاهر مشابه با ادعای انتخاب افراد مورد نیاز برای استخدام در بخش خصوصی فراهم یافته و در این رهگذر، منابع مالی قابل توجهی کسب کرده و هر ساله عده‌ای را با انواع شکایت‌ها تنها می‌گذارند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کل سازمان نظام پرستاری، گفته بعد از واکسیناسیون کرونا برای پرستاران تاکنون حتی یک مورد فوت ناشی از کرونا در پرستارانی که هر ۲ دوز واکسن را زده‌اند، نداشته‌ایم و مرگ و میر پرستاران بر اثر این بیماری در کشور به صفر رسیده است

 

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا به اتهاماتی که از طرف برادرتان مطرح می‌شود پاسخ نمی‌دهید،‌ گفته اگر ما بخواهیم جامعه را مشغول حرف‌های دروغ کنیم که نمی‌شود. مواردی که ایشان ذکر کرده به دادگاه برده و دادگاه هم او را به جرم نشر اکاذیب متهم کرده است. او از تریبون‌های سلطنت طلب این موارد را مطرح می‌کند. ایشان می‌تواند در مورد هر ادعایی سند بیاورد. چرا پدرم اجازه نداد که او به منزلش بیاید؟ پدرم گفت باید حقوق تضییع شده بیت المال و حقوق افراد را مشخص کند. پدر من لاپوشانی نکرد. ما سندهایی که از بانک‌ها و بنیاد مستضعفان داریم، می‌آوریم و شما ببینید کدام درست است. من برای ایشان دعا می کنم، پدرم هم تا لحظه آخر دعا می‌کرد. امیدوارم توبه کند چون حقوق مردم مهم است.

 

 

 

گفته می شود حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کار‌های علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. اما تا کنون هیچ خبری از او نیست؛ حتی حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود یک مقام بانکی با اشاره به ۸ اقدام بانک مرکزی برای مقابله با سوءاستفاده از ابزار‌های بانکی و پرداخت در حوزه قمار و شرط‌بندی سایبری گفته رصد هوشمند و مستمر فضای مجازی با هدف شناسایی زودهنگام موارد سوءاستفاده از ابزار‌های بانکی انجام می‌گیرد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*