گفته می شود/

 

گفته می شود نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفته کسانی که برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی‌هایشان به ترکیه سفر و پول‌های هنگفتی را برای این منظور هزینه می‌کنند، مستحق دریافت یارانه نیستند. منصور حقیقت‌پور گفت: در هفته گذشته عده‌ای برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی در کشور ترکیه به این کشور سفر کردند و گفته می‌شود، هزینه سفر آن‌ها مجموعاً ۱۲۰ میلیارد تومان شده است.

 

 

 

گفته می شود علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته قبوض برق مردم بیش از سه تا چهار برابر افزایش یافته است و با توجه به شرایط اقتصادی و خشکسالی امسال مردم توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

 

 

گفته می شود نماینده قم در مجلس در تذکر شفاهی خواستار دعوت و توضیح رئیس سازمان انرژی اتمی درخصوص توافق صورت گرفته با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شد. احمد امیرآبادی فراهانی طی تذکر شفاهی بر اساس بند ۸ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به سفر اخیر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اظهار کرد: این بند درباره تصمیم‌گیری درباره دعوت اشخاص حقیقی و حقوقی به مجلس است. آقای گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشور آمدند و برگشتند و ما هیچ اطلاعی از توافق صورت گرفته نداریم.

 

 

گفته می شود محمدحسین آصفری، نماینده اراک در توییتی نوشته با رسیدن انبوه واکسن از سایر کشورها مشخص شد ما تحریم پرزیدنت روحانی بودیم! او با هشتگ «محاکمه روحانی» ادامه داد: زودتر دست به کار شوید تا مرغ از قفس نپریده!

 

 

گفته می شود وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای است که تورم افسارگسیخته، سفره قشرهای ضعیف و کم درآمد را کوچک کرده و حالا با شروع کار دولت سیزدهم به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی، بسیاری امیدوار به تصمیمات دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند. اما در این شرایط دشوار، عده‌ای فرصت طلب در تلاشند تا هرگونه سیاست حمایتی دولت برای کاهش قیمت کالا‌های مصرفی و ضروری مردم را با بن بست همراه کنند؛ مثلا در ماه‌های اخیر، روند تورمی برنج به عنوان محصول پرمصرف در سبد خانوارها، با افزایش همراه بوده است؛ به گونه‌ای که در هفته‌های اخیر بهای هر کیلو برنج ایرانی در محدوده ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و بهای هر کیلو برنج خارجی نیز ۲۲ تا ۳۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 

 

گفته می شود نرگس اسکندری-گرونبرگ به عنوان نخستین شهروند آلمانی ایرانی‌تبار در یک شهر بزرگ در آلمان، به عنوان شهردار انتخاب شد.نرگس اسکندری-گرونبرگ از حزب سبزها از سوی پارلمان منطقه‌ای شهر فرانکفورت به عنوان شهردار فرانکفورت انتخاب شد. این سیاستمدار ایرانی‌ – آلمانی در سال ۱۹۸۵ میلادی به فرانکفورت مهاجرت کرده بود.

 

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه آمریکا در سالگرد امضای توافق سازش با وزیران خارجه امارات، بحرین، مغرب و رژیم صهیونیستی نشست مجازی برگزار می کند.

 

 

 

 

گفته می شود یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفته مخالفان گذشته توافق هسته‌ای که امروز از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال می‌کنند؛ ارجاع پرونده کشورمان را در زمان دولت‌های نهم و دهم به شورای امنیت به یاد دارند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*