آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود  سیدعلی علم‌الهدی با تکذیب شایعه انتصابش به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور گفته بر اساس عهدی که بسته شده هیچ یک از نزدیکان آیت‌الله رئیسی در سمت‌های اجرایی مسئولیتی نخواهند گرفت. از حدود یک ماه پیش شایعاتی مبنی بر انتخابم به عنوان رئیس دانشگاه از سوی دانشجویان مطرح شد و این شایعات هم به دلیل این که بنده برادر همسر آقای رئیسی رئیس جمهور هستم، قوت گرفت. در حالی که این نوع اخبار کذب است و بنده مسئولیت اجرایی ندارم و نخواهم داشت.

 

گفته می شود سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره از سرگیری مذاکرات برجام در آینده نزدیک را «دل‌گرم» کننده خواند.

 

 

 

گفته می شود به دلیل کمبود نیروی کار ماهر، مقامات ایالت ورمونت تصمیم گرفته اند تا با یک پیشنهاد وسوسه کننده، شاغلان را متقاعد کنند تا به این ایالت مهاجرت کنند. طبق اعلام دولت محلی ورمونت، افرادی که موفق به کسب پیشنهاد شغلی در ۵۰ شغل فهرست شده برنامه موسوم به جابجایی کارکنان جدید شوند، ۷۵۰۰ دلار وام بلاعوض دریافت خواهند کرد.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم بابل در مجلس نیاز به واردات برنج را سالانه ۴۰۰ هزار تن ذکر کرده و گفته سالانه تا ۸۰۰ هزار تن واردات برنج خارجی انجام می شود.

 

 

گفته می شود رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار داشته توافقاتی در مورد پول‌های بلوکه شده ایران در عراق صورت گرفته و تعامل در حال انجام است، از همین روی به نظر جای نگرانی در این مورد نیست و توسعه روابط دو کشور مهم‌تر از این مسئله است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*