آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود مصطفی هاشمی طبا درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از محسن مهرعلیزاده در انتخابات، گفته بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد و فکر می کنم اصلاح طلبان در انتخابات بیشتر در نقش ناظر خواهند بود.این فعال سیاسی ادامه داد: مهرعلیزاده شانسی در انتخابات ندارد و بعید است اصلاح طلبان او را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند. مهرعلیزاده در لیست اولیه جبهه اصلاحات هم نبود.این فعال سیاسی در پایان گفت: اصلاح طلبان گزینه ای را معرفی نمی‌کنند البته حرف از تحریم انتخابات هم نخواهند زد. ممکن هم هست که اصلا اعلام نکنند که گزینه ای در انتخابات ندارند.

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی در نشست خداحافظی با رقابت‌های انتخاباتی در میان جمع محدودی از اعضای ستادش گفته قائم‌مقام آقای جنتی گفته دلایل ردصلاحیت‌ها را به کاندیداها ارائه کرده‌اند، درحالی که به من هیچ نگفتند. واقعا متاسفم.

 

 

گفته می شود سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفته به نظر من هیچ کشوری در حوزه مجازی رهاتر از ایران وجود ندارد و همه کشورهای دنیا برای فضای مجازی ملاکی دارند ولی متاسفانه یک مقدار ذوق زده هستیم و شاید هم متوجه نیستیم در این زمینه چی کار می‌کنیم.

 

 

گفته می شود نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشته وقتی رییس جمهور شدم با اولویت دستور تشکیل فوری صندوق رفاه جوانان را تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ صادر خواهم کرد.سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در توییتی نوشت وقتی رییس جمهور شدم با اولویت دستور تشکیل فوری صندوق رفاه جوانان را تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ صادر خواهم کرد. هر زوج جوان ۵۰۰ میلیون تومان برای اشتغال، ازدواج و مسکن خود از این صندوق دریافت خواهند کرد.

 

 

گفته می شود محسن مهرعلیزاده به انتشار خبری در خبرگزرای فارس، مبنی بر اعلام حمایت جبهه اصلاحات از محسن مهر علیزاده به عنوان کاندیدای اختصاصی این جریان واکنش نشان داد.روابط عمومی ستاد محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در واکنش به انتشار خبری مبنی بر این‌که «‏جبهه اصلاح طلبان ایران پس از پایان نشست خود اعلام کرد که از محسن مهر علیزاده به عنوان کاندیدای اختصاصی حمایت می‌کند.» اعلام کرد:«‏اگرچه می‌دانیم انتظار بیهوده‌ای است، اما رسانه‌های وابسته به نهادهای خاص، بهتر است اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و از خبرسازی به قصد تخریب و تفرقه بپرهیزند. مواضع و خبرهای مهندس مهرعلیزاده از طریق شبکه‌های اجتماعی ایشان به اطلاع ملت خواهد رسید.»

 

 

گفته می شود عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در توئیتر با بیان اینکه عدم احراز صلاحیت برخی افراد به معنی بی‌صلاحیتی آنان نیست، نوشته بلکه به این معنا است که شورای نگهبان با توجه به گزارش‌ها، امکانات و آشنایی‌های خود نتوانسته صلاحیت آن فرد را تشخیص دهد، اگر چه ممکن است آن فرد صلاحیت بالایی هم داشته باشد.

 

 

 

گفته می شود ماجرای تحصیل دختر زاکانی در خارج از کشور و تولد نوه‌اش در سوئیس در فضای مجازی منتشر شده است و ستاد علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که «دوتابعیتی‌ بودن فرزند علیرضا زاکانی صحت ندارد.اخیراً شایعات و شبهاتی درباره محل سکونت و تحصیل دختر علی زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و تولد نوه وی در خارج از کشور، توسط برخی از کانال‌های تلگرامی و کاربران در فضای مجازی منتشر شد.

بر این اساس ادعا شد که دختر علیرضا زاکانی دوتابعیتی بوده و در کشور سوئیس ساکن است. اما واقعیت این است که شایعه دوتابعیتی‌بودن و سکونت دائم در سوئیس صحت نداشته و وی حدود یک‌سالی ‌است که پس از اتمام تحصیل به کشور بازگشته است.

 

 

 

گفته می شود همتی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه فرق دولت من با دولت فعلی هم در اعضا و هم در سیاست‌ها خواهد بود،اعلام کرد: ۴ سال بیشتر نمی‌خواهم در ریاست جمهوری بمانم.

 

 

 

 

 

گفته می شود مالیات بر قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس در حالی از ۱۱میلیارد تومان عبور کرده است که طبق قانون ابلاغ شده فدراسیون، پذیرش مالیات بازیکنان و مربیان خارجی در قرارداد‌ها ممنوع بود و در سازمان لیگ ثبت نمی‌شد!

 

 

 

گفته می شود سیدمحمد صدر، دیپلمات سابق ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته قطعا اگر مشارکت در انتخابات پایین بیاید به ضرر جمهوری اسلامی ایران و به ضرر انقلاب و مردم است

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*