آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود  رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفته هیچ گاه تصمیمات شورا را تا این حد غیر قابل دفاع نیافته‌ام چه در تأیید صلاحیت‌ها و چه در عدم احراز صلاحیت‌ها.

آیت الله صادق آملی لاریجانی روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشته از نخستین حضور اینجانب در شورای‌ نگهبان در سال ۱۳۸۰ نزدیک به ۲۰ سال می‌گذرد. در تمام این مدت، از شورای نگهبان دفاع کرده‌ام حتی در سال‌هایی که در قوه قضاییه بودم اما هیچ گاه تصمیمات شورا را تا این حد غیر قابل دفاع نیافته‌ام چه در تأیید صلاحیت‌ها و چه در عدم احراز صلاحیت‌ها.

 

 

 

گفته می شود علی صوفی فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرده هنوز بازی تمام نشده است و باید منتظر روزهای آتی باشیم، ای بسا کاندیدایی با حکم حکومتی برگردد و همچنین اصلاح‌طلبان را هم متقاعد کنند مانند سال ۹۲ که از آقای روحانی حمایت کردند از شخص دیگری در این دوره انتخابات حمایت کنند.

 

گفته می شود یک نماینده سابق مجلس تاکید کرده  آقای لاریجانی قسم جلاله خورد که هیچ اقدامی حتی کوچکترین اعتراضی نخواهند کرد و عنوان کردند که به اخوی شان هم گفته اند که در شورای نگهبان هیچ گونه حرف و اعتراضی نسبت به عدم احراز صلاحیت ایشان نداشته باشد، چون خودشان را تابع محض ولایت و قوانین جمهوری اسلامی ایران می داند.

 

 

 

گفته می شود معاون سازمان برنامه و بودجه، گفته متوسط افزایش حقوق کارمندان ۳۴ درصد بود اما در قانون بودجه مجوز افزایش ۱۵درصدی را داده بود.دولت این اضافه پرداخت را سعی کرد عادلانه انجام دهد و افرادی که بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی داشتند، ۲۹درصد و حقوق بالای ۱۸ میلیون تومان مشمول ۲۲درصد افرایش دریافتی شدند. یکی از بازارهای موثر از افزایش قیمت ارز، بازار سرمایه بود و دچار مشکلاتی شد.

 

 

گفته می شود امروز دومین انتخابات هیأت رئیسه مجلس یازدهم برگزار می‌شود. انتخاباتی که فعلاً خبری جدی از کاندیداهای آن نیست و به نظر می‌رسد ترکیب فعلی، در سال دوم مجلس یازدهم چندان دستخوش تغییرات اساسی نشود. در این میان تحرکات فراکسیون مستقلین ولایی هم جالب توجه است. این فراکسیون که حدود پنجاه عضو اعم از اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان دارد قرار است از ریاست قالیباف حمایت کند و در عوض شاید به یک کرسی نایب رئیسی برسد.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه میزان واردات انسولین قلمی در سال جاری بیشتر از سال گذشته بوده اما در عین حال هنوز در بازار کمیاب است، علت بخشی از این کمبود در بازار را قاچاق معکوس عنوان کرده است.

 

 

گفته می شود دبیر شورای عالی فضای مجازی و کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه در شورای عالی فضای مجازی بحث ما این است که اگر توئیتر، تلگرام و… ضوابط تصویب‌ شده در شورای عالی فضای مجازی را بپذیرند و رعایت کنند، می‌توان در مورد رفع فیلتر آن‌ها اندیشید و تصمیم‌گیری کرد و این‌ها باید در کشور نماینده پاسخگو داشته باشند، درخصوص کلاب‌هاوس هم گفت: فیلتر شدن کلاب هوس هم مجوز دارد و هم مجوز ندارد.

 

 

 

 

 

گفته می شود دفتر معاون اول رییس جمهور در بیانیه‌ای ضمن تکذیب مطلب غیراخلاقی و کذب مطرح از سوی نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی، تصریح کرده اتهام کذب و بی اساس محکومیت جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور در دیوان محاسبات کشور برای نخستین بار نیست که مطرح می‌شود و حق هرگونه اقدام قانونی و حقوقی به دلیل اتهام زنی و نشر اکاذیب در مراجع قضایی محفوظ است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*