گفته می شود /

گفته می شود مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با تاکید بر ثبت اطلاعات واکسن‌هایی که وارد کشور شده و تزریق می‌شوند در قسمتی به نام “داشبورد” در سامانه تی‌تک، گفته حدود ۲۰۰ میلیون واکسن فیک و تقلبی در دنیا تولید شده و دارد فروخته می‌شود؛ در ایران هم متاسفانه به اسم واکسن کرونا ارقام بسیار بالایی از مردم طلب می‌کنند، توصیه ما این است که مردم فقط از مسیری واکسن را دریافت کنند که وزارت بهداشت اعلام می‌کند.

 

 

گفته می شود رسانه‌های اسرائیلی، انفجار در این مرکز فوق امنیتی و حساس را کار جمهوری اسلامی ایران می‌دانند و از آن به عنوان یک شکست بزرگ و مفتضحانه برای رژیم صهیونیستی یاد کرده اند.

 

گفته می شود ادعای یک عضو جبهه پایداری درباره تغییر بودجه مصوب مجلس توسط هیات رئیسه جنجال آفریده است.محمد خضریان امروز در توئیتر نوشته متاسفانه بررسی جداول بودجه ۱۴۰۰ حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد پس از رای‌گیری لایحه بودجه در صحن مجلس با اطلاع و تایید جنابتان می‌باشد.
تا آنجا که در کمال تعجب جداول ۲۵روز پس از تصویب بودجه ابلاغ شده که در نوع خود بی‌نظیر است. لذا با توجه به رانت ایجاد شده برای عده‌ای خاص و تذکرات متعدد نمایندگان پیرامون این موضوع که شنیده نشد، با هدف جلوگیری یک رانت بزرگ که منجر به ذبح قانون‌گرایی در نظام بودجه‌ریزی کشور خواهد شد، این تخلف را پیگیری خواهم کرد.

 

 

گفته می شود رییس فرهنگستان علوم پزشکی در نامه ای به وزیر بهداشته از درگیر کردن بخش خصوصی، به شدت پرهیز شود، چه در امر خرید واکسن و چه در امر توزیع و حتی تزریق آن که متأسفانه خطر رانت‌خواری و سوء‌استفاده‌های کلان در خرید، فساد در حمل و نگهداری و نیز کیفیت واکسن خریداری شده بسیار زیاد خواهد بود.

 

 

گفته می شود سیدمحمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در یادداشت کوتاه تلگرامی نوشته برای اصولگرایان: متاسفانه سیاست خارجی بخشی از سیاست داخلی شده است.

 

 

گفته می شود نامزدی علی لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ از مدت‌ها پیش مطرح بوده، اما او پیشتر گفته بود برنامه‌ای برای کاندیداتوری ندارد. به نظر می‌رسد او منتظر مشخص شدن آرایش‌های انتخاباتی و میزان حمایت احتمالی از خود است. احتمالا شرایط مطلوب برای لاریجانی، حمایت اکثر اصلاح طلبان از او و نیز حمایت بخشی از سنتی‌های اصولگرا باشد.

 

 

گفته می شود نماینده پیشین مجلس و از همرزمان سردار حجازی گفته انتشار شایعات درباره ترور بیولوژیک سردار حجازی اقدام شیطانی دشمنان است.‌آنها می‌خواهند چنین وانمود کنند که در همه جا نفوذ دارند اما واقعیت این است که صدمات ناشی از عارضه شیمیایی موجب تحلیل رفتن توان جسمی سردار حجازی و شهادت ایشان شد.

 

 

 

گفته می شود درحالی که برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال کاندیداتوری آذری‌جهرمی برای ریاست‌جمهوری خبر می‌دادند، گویا او به کسب کرسی ساختمان بهشت علاقه‌مند شده است.محمد جواد آذری جهرمی وزیر جوان دولت حسن روحانی، این روزها کم‌خبر تر از قبل شده است، برخی این سکوت او را اعلام حضور و برنامه‌ریزی برای انتخابات ریاست‌جمهوری تصور کرده‌اند.

 

 

گفته می شود دادگاه رسیدگی به پرداخت بدهی انگلیس به ایران بار دیگر به تعویق افتاد. به گزارش گاردین، دادگاه رسیدگی به بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی انگلیس به ایران و حل اختلاف درباره قرارداد فروش تانک‌های چیفتن بار دیگر به تعویق افتاد؛ این دادگاه قرار بود امروز برگزار شود و مقامات انگلیسی دلیل تعویق این دادگاه را اعلام نکردند.

 

 

گفته می شود رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرده همان گونه که در اصولگرایان معتقد اگر رئیسی در انتخابات حضور پیدا کنند، برخی افراد نامزد نمی‌شوند و اگر آقای رئیسی حضور پیدا نکنند نیز نوبت قالیباف است، در اصلاح طلبان نیز بلاتکلیفی مربوط به تأیید صلاحیت‌هاست. آن نهاد اجماع ساز در اصلاح طلبان برای انتخاب کاندید مدنظر، به سمت انتخاب آقای حسن خمینی رفتند که ایشان با پیشنهاد مقام معظم رهبری از انتخابات کناره گیری کردند.وی افزود: لذا هنوز اصلاح طلبان برای انتخاب کاندید مدنظر، به نتیجه نرسیده‌اند. بنده هم به عنوان عضو حزب کارگزاران پیشنهاد شده‌ام اما این به معنای قبول یا عدم قبول از سوی بنده نیست بلکه تنها اسم بنده نیز به عنوان یک نامزد احتمالی مطرح شده است.هاشمی تاکید کرد: لذا همه ما در حال حاضر در بلاتکلیفی هستیم و فعلاً نمی‌توانم صریح بگویم که در انتخابات شرکت می‌کنم یا خیر.

 

 

گفته می شود رییس سازمان غذا و دارو در خصوص شایعه وجود محموله قاچاق فایزر گفته زنجیره سرد واکسن فایزر، دمای منفی شصت تا هفتاد درجه سانتی‌گراد است و به این دلیل، امکان جابه‌جایی آن بین کشورها وجود ندارد. با فرض محال، اگر واکسن کنونی، فایزر باشد، در جابه‌جایی قطعا اثربخشی خود را از دست داده است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*