آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود سردار جوانی با بیان اینکه سپاه به جدّ با ورود پاسداران به عرصه انتخابات بدون طی مراحل قانونی مخالف است، گفت: منفک کردن سعید محمد از مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل همین تخلف و رعایت نکردن مقررات از سوی ایشان بوده است.

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام سید عباس نبوی استاد حوزه و دانشگاه و از اعضای موسس دفتر تحکیم وحدت قرار است در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کند.

 

 

 

 

گفته می شود حدود ۶۹۷ هزار فقره چک به ارزشی حدود ۲۲۷ هـزار میلیارد ریال در بهمن ماه ۱۳۹۹ در کل کشور برگشت داده شده است که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۲.۷ درصد و ۸.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

 

گفته می شود نتایج طرح آمارگیری نیروی‌کار در زمستان ١٣٩٩ منتشر شده است بررسی نرخ بیکاری افراد ١۵ ساله و بیش‌تر نشان می‌دهد که ٩,٧ درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده‌اند. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه در سال قبل (زمستان ١٣٩٨)، ٠.٩ درصد کاهش یافته است.

 

 

 

گفته می شود طبق اعلام وزارت کار آمریکا، تعداد آمریکایی‌هایی که هفته گذشته برای اولین بار درخواست دریافت بیمه بیکاری خود را ثبت کردند از آن‌چه انتظار می‌رفت بیشتر شده و به ۷۱۹ هزار نفر رسیده است

 

 

 

گفته می شود بیتکوین با تثبیت خود در کانال ۵۹ هزار دلاری به دنبال عبور از مقاومت ۶۰ هزار دلار است.  انک جی پی مورگان با انتشار گزارشی با اشاره به افزایش روزافزون سرمایه ورودی به بازار ارزهای دیجیتالی پیش بینی کرد در صورت کاهش نوسانات شدید قیمتی، بیتکوین به زودی بتواند به رقم ۱۳۰ هزار دلار برسد.

 

 

گفته می شود اختلاف مرزی با کشور افغانستان موسوم به محدوده «مثلث اختلافی» که از سال ۱۳۴۱ خورشیدی در مرز دوغارون مورد اختلاف ۲ همسایه بود، اخیرا با توافق طرفین برطرف شده است.

 

 

 

گفته می شود بر اساس اعلام منابع آگاه، شاهزاده بندر بن سلطان، از چهره‌های ارشد خاندان سلطنتی عربستان اقدام به فروختن یک ملک بزرگ انگلیسی خود به خانواده پادشاه بحرین کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*