گفته می شود/

 

گفته می شود تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش چشمگیر پروازهای ایران و ترکیه در هفته‌های گذشته خبر داده و گفته در حال حاضر تنها پنج درصد از کل توافق پروازها بین دو کشور انجام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی گفته اگر نامزدهای بی برنامه و باری به هر جهت وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شوند که طبعا نیز حرف‌های بی‌فایده می‌زنند، در کلاب هاوس دستشان رو می شود. اگر مشارکت توجیه پذیر و رقبا جدی باشند، کلاب هاوس مشارکت را افزایش می دهد و تنور انتخابات را گرم می‌کند. در غیر این دو صورت اثر کاهنده روی مشارکت خواهد داشت.

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد که تدارک جدی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ دیده و در حال فراهم سازی فضا برای حضورش در این انتخابات است، گاه و بیگاه استراتژی حمله به دولت روحانی را نیز دنبال می کند. او اخیرا مذاکرات هسته ای را محل انتقاداتش قرار داده و گفته چه کسی و به چه حقّی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ وی به انفجار تأسیسات هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفته است: از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید. وی در این اظهارات تلویحا از سریال ضد دولتی گاندو حمایت کرده است.

 

 

 

گفته می شود احمدی‌نژاد در طول دورهٔ ریاست جمهوری خود تنش‌های مختلفی را در تعامل با قوه قضاییه ایجاد کرده بود. بهمن ۹۱ احمدی نژاد با ابراز تأسف از دستگیری سعید مرتضوی اظهار کرد: «متأسفانه نمی‌دانم چطور است که کس دیگری تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر می‌شود. قوه قضائیه باید، قوه قضائیه ملت باشد نه قوه قضائیه یک سازمان ویژه خانوادگی. این کار بسیار زشت است و شایسته ملت، جمهوری اسلامی و قوه قضائیه نیست.»

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی معتقد است ممکن است که رئیسی در دقیقه ۹۰ از سوی رهبری برای حضور منع شود و رهبری بگویند که عملکرد خوبی در قوه قضاییه دارید و در همان‌جا به کار خود مشغول باشید.جوادی حصار با بیان اینکه اصولگرایان در ظاهر دارای ثبات و انسجام هستند، یادآور شد: به ظاهر اینگونه است اما در باطن شدیدا اختلاف نظر وجود دارد و هنوز به تصمیم‌گیری و توافق بر سر فرد خاصی نرسیده‌اند.

 

 

گفته می شود سردار محمد گفته ابتدا خدمت آقای رییسی رفتم تا برنامه را با ایشان تنظیم کنم. ایشان گفتند که به انتخابات ورود نمی‌کنند. حتی قبل از آنکه از قرارگاه خارج شوم دوباره از ایشان پرسیدم و گفتند که قصد ورود به انتخابات را ندارند. اگر ورود کنند به آقای رییسی کمک می کنم چون ایشان می توانند اجماع خوبی ایجاد کنند و اولویت عدم انشقاق است.

 

 

 

گفته می شود با انتشار یک خبر فوری در نیویورک تایمز، رسما کودتای ۱۲ غول باشگاهی فوتبال در این صنعت پرطرفدار اعلام شد و لیگ جدیدی به نام سوپرلیگ اروپا اعلام موجودیت کرد.

 

 

گفته می شود نخست وزیر عراق از تشکیل کمیته‌ای برای تعیین سازوکارهای قانونی خروج نظامیان آمریکایی از این کشور خبر داده است. بر اساس این گزارش، «مصطفی الکاظمی» در ضیافت افطاری که با حضور فرماندهان نظامی امنیتی عراق برگزار شد، گفت: کمیته‌ای نظامی برای تعیین نیازها و ضروریات عراق و ساز و کارهای تحویل مسئولیت از نیروهای ائتلاف بین المللی تشکیل شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*