گفته می شود

 

گفته می شود بقایی در بیمارستان روان‌پزشکی بستری شده است مهران عبدالله ‌پور، وکیل مدافع حمید بقایی با اشاره به وضعیت بقایی و مشایی گفته بقایی به دلیل عوارض جسمی و عصبی متعدد با نظر کمیسیون پزشکی قانونی اساسا امکان تحمل زندان را نداشته و جهت معالجه در بیرون از زندان است و در حال حاضر نیز در بیمارستان مهرگان بستری و تحت درمان است. در این مدت یا تماما در بیمارستان بستری بوده و یا تحت معالجه مستقیم پزشکان مختلف و همه این موارد هم تحت نظارت پزشکی قانونی انجام می شود. در حال حاضر هم از حدود دو هفته قبل با تشخیص پزشکان معالج در بیمارستان بستری شده و فعلا هم مشخص نیست چه زمانی مرخص خواهد شد. وی ادامه داد: مشایی هم با مرخصی استعلاجی در بیرون از زندان است. مشایی هم در این چند ماه چندین بار در بیمارستان بستری بوده و دو بار هم عمل جراحی داشته است.

 

 

گفته می شود یک مقام عالیرتبه سعودی خبرهای مرتبط با مذاکرات کشورش با ایران را که از سوی روزنامه انگلیسی فایننشیال تایمز منتشر شده بود، تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران و برخی شهرستان‌ها تجمع کردند معترضان همچنین خواهان حضور نمایندگان بازنشستگان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و مشارکت برابر در تصمیم گیری‌های مدیریتی هستند و می‌گویند از آنجا که رئیس سازمان برنامه و بودجه در هیات امنای سازمان کرسی دارد، می‌تواند بر تصمیم‌های مرتبط با سازمان تاثیر بگذارد.

گفته می شود یک ژنرال صهیونیستی اعلام کرده سامانه گنبد آهنین ناکارآمدی و ناتوانی خود را در متوقف کردن موشک‌های مقاومت فلسطین ثابت کرده است.

 

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد که تا چندی پیش در زمره حلقه اولیه حامیان رئیس دولت نهم و دهم بود مدتی است دست به افشاگری علیه محمود احمدی‌نژاد و تیم او زده است. داوری بعد از صحبت‌هایش درباره احمدی‌نژاد حالا در توئیتی از فساد مالی بقایی نوشت. او با هشتگ مستندات و مشاهدات نوشت:« مفاسد مالی حمید بقایی، خارج از تراکنشهای رسمی بانکی و در قالب پول نقد، کارت هدیه و… است و برای آنکه مسیر پولهایش لو نرود، نقدینگیش را به نام نوچه های تجاریش در بانکهای مختلف سپرده گذاری کرده و یا در شکل ارز و سکه و اوراق مشارکت بینام، در نقاط امن جاسازی میکند.»

 

 

گفته می شود در بازار سیاه هر بسته انسولین خارجی novorapid که این روزها کمیاب است، بدون دفترچه بیمه برای بیمار حدود ۱۵۰ هزار تومان است، اما در بازار سیاه ۵۰۰ هزار تومان و به وفور یافت می شود.

گفته می شود طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۲.۶ میلیون واحد مسکونی خالی در ایران وجود دارد. متوسط مساحت خانه‌ها در ایران طبق آخرین آمار از معاملات کشور در تابستان ۱۳۹۹ به میزان ۱۰۵ متر مربع بوده است. میانگین قیمت مسکن کشور در همان مقطع نیز متری هفت میلیون و ۱۷۲ هزار تومان بود که از طرف وزارت راه و شهرسازی اعلام شد. یعنی ارزش هر واحد مسکونی در کشور به طور میانگین ۷۵۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان است و اگر همین رقم را ملاکی برای قیمت خانه‌های خالی قرار دهیم ارزش تقریبی ۲.۶ میلیون واحد خالی به عدد افسانه‌ای ۱۹۵۷ تریلیون و ۹۵۶ میلیارد تومان می‌رسد! البته واضح است که این ارقان از تابستان گذشته تاکنون نیز افزایش یافته است.

 

 

 

 

گفته می شود صداوسیما ۲۹ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرده است صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است: علی لاریجانی، سید عباس نبوی، رامین مهمان پرست، رستم قاسمی، محمد غرضی، محمد عباسی، محمد ناظمی اردکانی، صادق خرازی، احمد امیرآبادی فراهانی، محمدباقر قالیباف، محسن هاشمی رفسنجانی، محمد جواد آذری جهرمی، علی مطهری، محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، حسین دهقان، سید ابراهیم رئیسی، عزت الله ضرغامی، سعید محمد، محسن رضایی، محمود احمدی نژاد، سعید جلیلی، مطصفی کواکبیان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، علی نیکزاد، سورنا ستاری، محمدرضا عارف، حسن سبحانی، مسعود پزشکیان.

 

 

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سرمایه های هنگفتی از کشور در ۲.۵ میلیون واحد خالی از سکنه حبس شده است گفته ایران ده برابر کشور انگلیس خانه خالی دارد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*