گفته می شود /

گفته می شود مسعود پزشکیان گفته راه کمک به تولید داخلی ساختن fatf داخلی و آزادسازی قیمت‌ها با دادن یارانه‌ها به اشخاص یا خانواده‌هاست.او در بخش دیگری از مباحث اقتصادی گفت: تصور کنید که گزارش داده می‌شود کسی درآمدش ۱۰ میلیون تومان است. اگر یک روز ۴۰ میلیون به‌حساب کسی بیاید همان موقع می‌توانیم بپرسیم این پول از کجا آمده. اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر کسی نمی‌تواند با هویت یک زن روستایی کارت بازرگانی بگیرد و پورشه وارد کند. اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر کسی به ۳ هزار میلیارد نمی‌رسد در همان ابتدا جلویش گرفته می‌شود. وی افزود: اگر وقتی بنزین را گران می‌کردیم، همان موقع قیمت را آزاد می‌کردیم و پولش را به مردم می‌دادیم، اصلاً حوادث آبان اتفاق نمی‌افتاد.پزشکیان یکی از راه‌حل‌های اقتصاد را تمرکززدایی می‌داند و راه پیاده‌سازی آن را پیروی از برنامه‌های علمی می‌داند. او گفت: «من پیش از این گفته‌ام که روش اداره کشور ما نه اسلامی و نه علمی است.» او افزود: بسیاری از کسانی که دزدی می‌کنند اصلاً به دادگاه نمی‌رود. ما معمولاً تخم‌مرغ دزد را می‌گیریم نه شتر دزد را. بسیاری از شتر دزدها خودشان قانون‌گذار و مجری قانون هستند.

 

 

 

گفته می شود قدیری ابیانه، فعال سیاسی مدعی شده بین احمدی‌نژاد و البغدادی مشابهت می‌بینم لذا آقای احمدی‌نژاد قطعاً تأیید صلاحیت نخواهد شد و هیچ‌چیز پشت پرده‌ای دراین‌بین وجود ندارد.او تنها می‌خواهد به طرف‌داران خود امید دهد که من تأیید صلاحیت و بعد رئیس‌جمهور می‌شوم و امکانات کشور را در اختیار شما قرار می‌دهم تا به این وسیله بتواند عده‌ای را اطراف خود نگه دارد.یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد با اینکه سمتی ندارد افراد به او مراجعه می‌کنند و او نامه دستشان می‌دهد، این است که این افراد امیدوار شوند که اگر رئیس‌جمهور شود این نامه یا دستور عملی می‌شود و این‌طور با فریب مردم می‌خواهد یار تعیین کند لذا این موارد بیش از گذشته ماهیت آنها را نشان می‌دهد.

 

 

گفته می شود محسن هاشمی گفته مشارکت کمتر از ۳۵ میلیون به مصلحت انقلاب نیست.اصلاح‌طلبان نسبت به تایید صلاحیت نامزد خود شک دارند.اگر با رد صلاحیت آیت الله هاشمی انتخابات تحریم می‌شد برای کشور بدتر بود.در حال حاضر انتقاد از دولت و شخص آقای روحانی به وفور دیده می‌شود. انتقاد طبیعی است اما به معنی پشیمانی نیست.اصلاح‌طلبان سال ۹۲ گزینه‌ای جز حمایت از روحانی نداشتند.

 

 

گفته می شود محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران که معتقد است اصولگرایی و اصلاح‌طلبی هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد، نگرانی‌ها درباره کاهش مشارکت در انتخابات را یک نگرانی بی‌مورد می‌خواند و معتقد است نهایتا مشارکتی بالا ۵۰ و حتی ۶۰ درصد رقم خواهد خورد.او معتقد است ظریف به عنوان گزینه مطرح برای ریاست جمهوری می‌تواند مورد وفاق دو جریان قرار بگیرد و اتفاق سال ۶۸ و اجماع درمورد کاندیداتوری و ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی این‌ بار درباره ظریف اتفاق بیفتد.

 

 

گفته می شود  «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران پایبندی دولت «جو بایدن» به تحریم‌های دولت قبلی آمریکا را محکوم کرده است.ظریف در پیامی توئیتری نوشته «جدیت عزم ایران در پیروی از دیپلماسی، در سه سالی که دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای خارج شد، مورد آزمایش قرار گرفت. ایران با ماندن در این توافق، سربلند بیرون آمد.» وزیر امور خارجه ایران افزود: «با این حال، دولت بایدن، فقط تعهدش به فشار حداکثری ترامپ را نشان داده است.»

 

 

 

 

 

 

گفته می شود انبارلویی گفته حداقل ۲ میلیون جوان ایرانی منتظر دستور هستند تا دمار از روزگار اسرائیل درآورند این فعال سیاسی اصولگرا گفته من نمی‌دانم رفتار دیپلماتیک ما کجا به خطا رفته که رژیم صهیونیستی به خود اجازه می دهد در اندازه یک «بچه پررو» ظاهر شود و در داخل دست به ترور بزند یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای داشته باشد و جاسوسان آن‌ها به راحتی هر جا بتوانند سرک بکشند. این پررویی تا آنجا ادامه یابد که وارد ماجراجویی دریایی شود!

 

 

 

گفته می شود رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرده آقای روحانی زمانی می‌گفتند من کی وعده صد روزه داده‌‌ام؟ آقای روحانی فکر می‌کنند مردم دچار احساس مشکل هستند، در حالی که مردم واقعا مشکل دارند.راستی‌آزمایی برداشتن تحریم‌ها را آقای روحانی فقط روی کاغذ بلدند؛ مثل همانی که در برجام بود و اتفاقی نیفتاد اما آقای روحانی می‌گفت دیدید بلدیم ما!

 

 

گفته می شود رئیس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم گفته مصرف خوراکی الکل هیچ تاثیری در بهبود و پیشگیری از کرونا ندارد، مصرف خوراکی الکل صنعتی، عوارض خطرناکی به دنبال دارد.با شروع پیک چهارم کرونا در هفته‌های اخیر شاهد افزایش موارد مسمومیت با الکل متانول یا سمی بوده ایم.این فرض اشتباهی است که با مصرف الکل و یا مشروبات الکلی می‌توان کرونا را پیشگیری یا درمان کنیم

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*