آخرین خبر :

پیامک

سلام جناب آقای استاندار در دستگاه فرهنگی که باید در امر برقراری عدالت فرهنگ سازی کند ذره ای در کارها و تصمیمات شان عدالتی وجود ندارد شما را خدا برای انگیزش بیشتر همکاران دستور پیگیری صادر نمایید
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۱:۱۷:۱۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
انشالله با تدبیر شهرداری بیرجند و شورای محترم این شهر هر چه سریعتر در همین دوره شورا، باغ ملی و میدان اجتماعات تکمیل گردد تا به میدان اشتباهات تبدیل نشود.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ضمن عرض سلام وخسته نباشین در خصوص فاضلاب کشی خیابان جنت مهرشهر در سال گذشته مسولین اعلام نمودند تا بهمن ۹۹ انجام می شود متاسفانه مردم هر ماه بایستی فاضلاب منزل را تخلیه کنند و هزینه ی هنگفتی را با این وضع مشقت بار اقتصادی تحمل می کنند خواهش می کنم اگر کاری از دست شما عزیزان بر میاد هرچه سریعتر نسبت به فاضلاب کشی شهری اقدام کنید. باشد که خداوند اجری شایسته به شما عطا کند.  
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با رسانه ای کردن تزریق واکسن کرونا به مسئولین بعضی شهرها باعث هوشیار شدن بعضی مسئولین متخلف در استانهای دیگر شدند.در حالی که فرصتی بود برای شناخت پرسنل کم تعهد.و از آن طرف اگر معاون بهداشتی یا مسئول مربوطه اقرار به اشتباه می کرد به یک تذکر کتبی اکتفاء می شد بهتر بود.
خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام. در سرتاسر بلوار پیامبر اعظم حتی یک گذرگاه برجسته عابرپیاده وجود ندارد و ماشین ها و موتور ها با سرعت سرسام آور در حرکت هستند. از راهنمایی و رانندگی بیرجند و شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به ایجاد گذرگاه برجسته عابر پیاده در این مسیر اقدام فرمایند
خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام،ماپرسنل اتفاقات اب چندماه شده که حقوق نگرفتیم حقوق بهمن،اسفند،عیدی،سنوات واضافه کار!لطفا پیگیری کنید!متاسفانه هیچ مسؤلی نیست و نداریم که پیگری کند!ایادر این شهربیرجند مسولی هست که به فریادماکارگران برسد!ماهمه دعاگوی او خواهیم بود!باتشکر!
با سلام بانکها باید بخشی از سود دریافتی از تسهیلات بانکی را به ضامن بدهند چون اگر هر اتفاقی رخ دهد و وام گیرنده نتواند وام را باز پرداخت کند باید ضامن جور را بکشد و بانک هیچ خسارتی نمی بیند و حتی سود تاخیر را از ضامن می گیرند
سلام برای جبران خسارت دامداران و جلوگیری از فاجعه برای دام ها درخراسان جنوبی بهتراست ادارات مربوط ، دام زنده خریداری کنند چون دیگر آذوقه ای نیست.
خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*