احمدی‌نژاد قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند

یکی از نزدیکان احمدی نژاد با اشاره به مشارکت پایین در انتخابات سال آینده اظهار داشت: احمدی‌نژاد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد.

                                                   احمدی‌نژاد قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند                                       اعتمادآنلاین نوشت: احمد خورشیدی آزاد کنشگر سیاسی و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد دارای یک سابقه موثر و اجرایی است به طوری که هشت سال رئیس جمهور، سه سال شهردار تهران و همچنین استاندار اردبیل و یک انسان سیاسی است که باید در کنش‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشد و انتظار می‌رود که در انتخابات مهمی مثل سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فعالیت و حضور داشته باشد و ظرفیت خودش را به منصه ظهور بگذارد؛ پیش‌بینی من این است که آقای احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام خواهد کرد.

وی درباره رد صلاحیت احمدی‌نژاد توسط شورای نگهبان اظهار داشت: این دور از انتخابات از چند جهت متفاوت است، نخست اینکه سال ۹۸ از حیث اقتصادی با سال ۱۴۰۰ تفاوت عمده پیدا کرده و شاخص‌های اقتصادی نسبت به آن‌زمان سیر شدید نزولی داشته است. همچنین نارضایتی عمومی اضافه‌تر شده و انتظارات از رییس‌جمهور بعدی نیز بالا رفته است که به تبع آن انتظارات مردم از شورای نگهبان هم بالا می‌رود.

خورشیدی آزاد اضافه کرد:‌ احمدی نژاد در همه نظرسنجی‌هایی که نهادها یا شبکه‌های مجازی انجام می‌دهند با اختلاف معناداری جلوتر از سایر افراد مطرح برای انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد؛ اقبال احمدی‌نژاد در سال ۹۶ هرگز مثل اکنون نبود و بسیار بیشتر شده و از آن زمان تاکنون بیش از دو برابر و چه بسا بیشتر شده است. آن زمان شرایط فرق می‌کرد، سیاست خارجی ایران وارد برجام شده بود و این مذاکره باید ادامه پیدا می‌کرد تا به نتیجه برسد به همین دلیل صلاح بود کسی که منادی مذاکره است، کار را ادامه دهد.

وی درباره اینکه اگر احمدی نژاد رد صلاحیت شود چه واکنشی نشان خواهد داد، گفت: خود احمدی‌نژاد گفت «صحبت‌هایی دارم که به موقع آنها را انجام می‌دهم» و شاید در این مورد نیز بحث‌های انجام دهد، اما بعید می‌دانم که بخواهد اقدام خاصی انجام دهد.

محمود احمدی‌نژاد قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند

دبیرکل جبهه سوم با بیان اینکه در یک برهه زمانی منتقدین را به عنوان دایره غیر انقلابی کنار زدیم، بعد اصلاح‌طلبان و حالا می‌خواهیم عدالتخواهان را کنار بزنیم، گفت:‌ به این ترتیب چیزی ته آن باقی نمی‌ماند. حداقل تاثیر رد صلاحیت احمدی نژاد این است که ناامیدی نسبت به اصلاح امور حاکم می‌شود و جامعه‌ای که به امیدی رسید، ممکن است هر کاری انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت پایین خواهد بود مگر اینکه نماینده‌های اصلی اصلاح طلبان و احمدی‌نژاد حضور داشته باشند و یک رقابت خیلی خوبی درست شود، گفت:‌ در این صورت می‌توانیم بگوییم مشارکت خوب خواهد شد، اما باز نمی‌توانم بگویم مشارکت مثل سال ۹۶ خواهد بود یا نرم ۷۰ درصدی که در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم را خواهد داشت اما یک مشارکت آبرومندی به وجود خواهد آمد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*