آخرین خبر :

گفته می شود /

 

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری، مشاور احمدی نژاد که اخیرا راهش را از رئیس‌جمهور سابق جدا کرده است، در توئیتی افشاگری کرد و نوشته اموال و املاک حمید بقایی که غالبا به نام همسرانش انتقال یافته، هیچ تناسبی با حقوق و مزایای یک مدیر دولتی ندارد؛ از خودروهای متعدد و املاک تجاری و ویلایی در تهران و کاخ در آبسرد تا چمدان مکشوفه اش مملو از سکه و دلار و اوراق بهادار. یک مفسد اقتصادی که نقاب پاکدستی بر چهره دارد.

 

 

 

گفته می شود  عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته امروز موضوع FATF در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت است. از آقای روحانی درخواست می‌کنم که شخصا در این جلسه حضور، ضرورت رفع موانع تجارت و مبادله‌های مالی ایران را بیان و به وظیفه قانونی، ملی و تاریخی خود عمل کنند. در غیر این صورت و در صورت عدم تصویب ایشان هم مسئول پیامدهای سخت آن برای ملت ایران خواهند بود؛ البته ساعتی بعد از این پیشنهاد جلسه مجمع لغو شد.

 

 

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و قائم مقام سازمان برنامه و بودجه دولت نهم و نماینده این روزهای مجلس شورای اسلامی گفته سران اصلاحات با احمدی نژاد در تفاهم کامل قرار دارند، ولی بدنه اصلاحات اقبالی به احمدی نژاد ندارند و صرفا نقش احمدی نژاد این است که در انتخابات اینده به نحوی نقش ایفا کند که صحنه به نفع غرب باوران رقم بخورد.

 

 

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه با انتشار توئیتی ضمن تکذیب خبر استعفای رئیس قوه قضاییه نوشته با نزدیک شدن به ماه‌های انتخابات، هم بازار شایعه داغ‌تر می‌شود و هم شبکه‌های اجتماعی امکان نشر خبر فاقد منبع معتبر را فراهم می‌کنند.

 

 

 

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده سابق مجلس گفته سعید نمکی در هنگام اخذ رای اعتماد، خود را همراه و نزدیک به دولت نشان می‌داد؛ اما خیلی زود ثابت کرد بر طبل جدایی از دولت می‌کوبد! سعید نمکی اگر احساس می کند با فاصله گرفتن از این دولت می‌تواند در کابینه ۱۴۰۰ نقش و جایگاه داشته باشد، محکم به او می‌گویم سخت در اشتباه است، زیرا صندلی دهم وزارت بهداشت را نیز به او نخواهند داد.

 

 

گفته می شود وزیر بهداشت اعلام کرده با شناختی که از قدرت سرایت و مرگ و میر ویروس جدید داشتم با مکاتبات عدیده از بخش‌های مختلف درخواست کردم تا موضوع را جدی بگیرند و بتوانیم در حد امکان، ویروس را در استان خوزستان زمین‌گیر کنیم. برخی کرونا و مرگ مردم این سرزمین را ابزار سیاسی می­‌کنند تا بتوانند ورشکستگی گذشته را جبران کنند و در ماه‌های پیش روی، آب رفته به جوی را بازگردانند.

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس، امروز ضمن تاکید بر توقف پخش سریال گاندو، بیانیه ۱۶۰ نفر از نمایندگان را در تقدیر از عوامل تولید سریال گاندو خواند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*