آخرین خبر :

پیامک

سلام.به نظر بنده حقیر مسوولین در بالا رفتن آمار کرونا مدیون ومقصرند صد در صد…. چراجلوی مسافرتا را نگرفتن,اگه همان طورکه در جریمه کردن ها ی تردد بعد از ساعت ده جدی هستند وفورا جریمه می کنند,تالارهای عروسی وماسک نزدن ها وتجمعات و..را جریمه کنند,مردم بی گناه روانه قبرستان نمی شدند مسولین بدانند قیامتی هم درکاره باید جوابگو باشند,دنیا زنگ آخرنیست,زنگ بعد حساب داریم!!!!!بدانند نوشدارو بعد از مرک سهراب دامنگیر خودشان خواهد شد ….یارانه فوتی ها دردی دوا نمیکند
با سلام کارگران امسال را در شرایطی پشت سر گذاشتند که در کنار تهدیدها و خساراتی که کرونا بر آن ها وارد کرد، بار سنگینی از گرانی خوراکی ها از جمله برنج، گوشت، حبوبات، میوه، روغن، قند و شکر و … را به دوش کشیدند و خیلی ها نیز پیش خانواده هایشان شرمنده شدند. مسئولان دولت و مجلس که مدام دم از عدالت می زنند، لطف کنند و چاره ای اساسی برای معیشت کارگران بیندیشند و تفاوت حقوق ها را با دریافتی های خود ببینند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۵:۱۸:۰۵ خوانده نشده خیر
۲  +۹۸۹۱۵۵۶۲۲۵۸۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام .من یکی از کارکنان بانکهای بیرجند هستم
با توجه به شرایط بحرانی کرونا و با عنایت به اینکه بانکها یکی از مراکز شلوغ هستند خواهشمند ست مسیولین بجای کاهش نیرو در شعب .کاهش ساعت اداری را مد نظر قرار دهند
که این امر موجب عدم ازدحام مشتریان در سطح بانکها می شود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۴:۳۱:۲۵ خوانده نشده خیر
۳  +۹۸۹۱۵۹۶۴۴۲۵۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از دو سال قبل تا کنون بارها شهروندان عزیز درباره دوبانده سازی و روشنایی حدفاصل فرودگاه بیرجند تا ورزشگاه غدیر که مسیر بسیار کم عرض و شلوغی است تذکر داده بودند تا امروز که ۵ فوتی به جا گذاشت.
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۹:۴۸:۳۷ خوانده نشده خیر
۴  +۹۸۹۱۵۹۶۴۴۲۵۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از راهنمایی و رانندگی بیرجند خواهشمندیم نسبت به سه یا چهار زمانه شدن بسیاری از چهارراه های شلوغ بیرجند اقدام فرمایند. علاوه بر این ثانیه شمار چراغهای راهنما بیش از یک سال است که خاموش است و نیاز به رسیدگی دارد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۹:۴۶:۳۵ خوانده نشده خیر
۵  +۹۸۹۱۵۱۶۰۱۱۲۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
این روزها داخل سالن های بسته جلساتی برگزار مے شود که طبق پروتکل های بهداشتی از مصادیق ممنوع مے باشد.
حالا فقط ستاد ملی کرونا در استان فقط فقط آرامستان ها را بسته، اعضای محترم آرامستان ها فضای باز مے باشد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۰:۱۸:۴۸ خوانده شده خیر
۶  +۹۸۹۳۵۲۳۴۳۵۳۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ با سلام از روزی که کرونا شیوع یافته است همه می دانند که از چین به جاهای دیگر رسیده است ، هیچ وقت نگفته اند کرونای چینی ولی حالا با جهشی که داشته و در کشور ما و در استان هم دیده شده است ، می گویند کرونای انگلیسی! کرونا در هر حالتش خطرناک است و جان همه را تهدید می کند پس آیا نیاز است نام کشوری را که از آن آمده است، بگوییم؟ آیا راه دیگری برای هشدار دادن درخصوص نوع جهش یافته آن وجود ندارد؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*