پیامک/

با سلام اگر مسئولین قصد ندارند وضعیت تلفن و اینترنت مناطق روستایی رو درست کنند مردم اقدام به ساخت خانه هایشان بر روی کوه ها کنند شاید بخشی از مشکلات پوشش تلفن و اینترنت رفع شود
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۱۰:۲۹:۵۹ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام با توجه به‌ وقوع سیل در اوایل شهریور در روستای حسن آباد روبیات از توابع بخش مرکزی باعث بروز خسارات بسیار زیادی به کشاورزان شد و مسئولین قول های زیادی برای مساعدت داده اند اما با گذشت ۵ یا ۶ ماه هیچ اقدامی انجام نشده، درخواست داریم حداقل در خصوص احیا قنوات یه قدمی بردارند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۱:۱۵:۴۰ خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آقایان استاندار وحضرات نمایندگان مجلس چرا بارور سازی ابرها در خراسان جنوبی صورت نمی گیرد فصل بارندگی که تموم شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۳:۴۴:۰۷ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
فقط اسم نماینده انقلابی رو یدک کشیدن کافی نیست.باید هوشمندانه انقلابی عمل کنید و از مال و آبروتون بگذرید و در سنگر اقتصاد به دنبال مشورت گرفتن از افراد مشهور و مخصوصا گمنامی که فقط تکلیف خودشون رو انجام می دهند باشید.پیدا کردن این افراد گمنام سخته.ولی غیرممکن نیست.
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۹:۳۸:۲۱ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از شرکت برق خواهشمندیم نسبت به روشن کردن چراغهای خیابان ها اقدام فرمایند. با توجه به کاهش سرمای هوا و کاهش مصرف انرژی چرا هنوز چراغهای خیابان ها خاموش است و به وضعیت اولیه بازنمیگردد ؟
سلام وضعیت آسفالت وخراب شدن سرعت گیر های پلاستیکی وخاموشی چراغ بلوارها در شب واقعا آزار دهنده است
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۴:۲۹:۲۸ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا کلاس عملی درس آموزش دفاعی بر خلاف مصوبات وزارت آموزش و پرورش در تعطیلی کلاس ها در محیط و شرایطی بر خلاف پروتکل های بهداشتی در طبس برگزار شد؟ آیا جمع کردن تعداد زیادی دانش آموز به مدت ۶ساعت در محیطی که حتی یک شیر آب یا دست شویی بهداشتی ندارد، صحیح است؟ و آیا دست به دست شدن اسلحه بین دانش آموزان بدون ضد عفونی کردن یا شستن دست و در کنار هم نشستن آن ها در هنگام تیراندازی با پروتکل های بهداشتی اعلام شده، مطابقت دارد؟
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۴:۲۸:۳۹ خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ برای ملاقات با فرزندم به پادگان …..مراجعه کردم و از گفته های او بسیار متاسف شدم. می گفت که درگذشته در آسایشگاه ۳۰ نفر اقامت داشته اند ولی الان به ۵۰ نفر افزایش یافته و تخت ها کنار هم و فضا بسته است. چرا مسئولان مربوط در شرایط کرونا از دغدغه های والدینی که جوانان خود را به سربازی می فرستند کم نمی کنند؟ نگرانی های دوری و … کم بود که حالا باید استرس ابتلای آنان به کرونا را هم داشته باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*