گفته می شود

 

 

 

گفته می شود غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره نامزدی علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفته آقای لاریجانی بهترین گزینه محسوب می شود اما آمدن او بستگی به تصمیم آقای رئیسی دارد. آقای رئیسی مورد اقبال حاکمیت است و اگر نامزد شود شاید کس دیگری نیاید. البته در حالت یک انتخابات نیمه سردی را تجربه خواهیم کرد.وی افزود: اگر آقای رئیسی بیاید، به نظر من آقای لاریجانی نخواهد آمد و خودش را هزینه نمی کند چون بالاخره نهادهای تأثیرگذار در بحث انتخابات سوگیری شان خیلی بیشتر به آقای رئیسی است تا آقای لاریجانی.

 

 

گفته می شود علی مطهری در گفت‌وگویی درباره ترکیب احتمالی کابینه‌ گزینه‌اش برای وزارت امور خارجه گفته برای وزارت خارجه بهتر از آقای ظریف را نداریم و هر کسی روی کار بیاید به نظرم باید از ایشان استفاده کند. درباره معاون اولی هم افرادی در ذهن من هستند اما فعلا نمی خواهم اسم بیاورم.

 

 

گفته می شود فرمانده پیشین قرارگاه خاتم اظهارات برخی چهره های سیاسی مبنی بر عزل او از فرماندهی قرارگاه خاتم را تکذیب کرد.سردار سعید محمد، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در گفتگو با خبرآنلاین، سخنان حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه را مبنی براینکه سعید محمد بدلیل تخلفات متعدد برکنارشده است، را کذب خواند و گفت: همانگونه که قبلا اعلام شده بدلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از هرگونه شائبه ای از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم و این استعفا مورد پذیرش فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

 

گفته می شود با توجه به بی توجهی به درخواست ها برای نرفتن به سفر از سوی مردم، بهترین کار برای جلوگیری از شیوع رو به تزاید بیماری کرونا، واکسینه کردن مردم است. واردات واکسن حتی از کشورهایی که جمهوری اسلامی روابط حسنه با آن ها دارد نظیر روسیه و چین به صورت قطره چکانی انجام می شود و هر دفعه حداکثر در حد چند صد هزار دوز وارد می شود که به نظر می رسد برای خالی نبودن عریضه و دل خوش کردن است تا یک اقدام جدی که آحاد مردم کشور را در بر بگیرد و مقابله جدی با این ویروس خطرناک و مهلک باشد . این مقدار و با این حالت قطره چکانی هر گز کفاف جمعیت کشور را نخواهد کرد . آمارهای واکسینه کردن شهروندان در سایر کشورها حتی کشورهای خاورمیانه که توسط منابع معتبر اعلام می شود با ایران تفاوت فاحش دارد

 

 

گفته می شود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام اینکه نباید به هیجانات زودگذر اهمیت داد، گفته اینکه خواننده‌ای ترانه مستهجنی را می‌خواند و عده‌ای آن را دنبال و رؤیت می‌کنند نشان از اهمیت آن نیست. درست است که تأثیر می‌گذارد اما هیجاناتی است که زودگذر بوده و همچون موجی که آمده می‌رود. رؤیت به معنای وابستگی نیست و ممکن است مردم تنها بیننده آن باشند که بیشتر نشان از هیجانات اجتماعی است.

 

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی نوشته مشکل دیگر، انحصار فعالیت‌های سیاسی در خانواده‌های مشهور، متنفذ و متمکن است که اینهم موجب تنگ شدن عرصه برای استعدادهای غیروابسته شده است. شرایط کنونی کشور در این زمینه‌ها بسیار شبیه دوران قبل از انقلاب شده است که قدرت سیاسی و سایر امکانات در اختیار هزار فامیل و یکی دو حزب بود و توده غیروابسته مردم، امکان راه‌یابی به سپهر مسئولیت‌ها و مشارکت در مدیریت‌ها را نداشتند.

 

 

 

گفته می شود درحالی که از هفته گذشته اعلام شده بود بازی تیم های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با رسانه ورزش به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند پخش زنده می شود، این بازی روی آنتن نمی رود. تنها سه روز پس از کسب جایزه بهترین برنامه ورزشی برای فوتبال ۱۲۰ توسط عادل فردوسی پور در کنار معتضدی مدیر شبکه ورزش ، درحالی که شواهد از روابط خوب این دو است، پخش زنده بازی بزرگداشت انصاریان و میناوند که با حضور بسیاری از ستارگان فوتبال استقلال و پرسپولیس برگزار می شود از کنداکتور پخش زنده سیما خارج شد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*