آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بقیه‌الله‌ اعظم (عج) کاشان گفته در دستگاه‌های اجرایی مرد و زن به صورت مختلط کار می‌کنند و امکان جدا کردن آنها نیز وجود دارد، اگر این مهم انجام نشود، دولت اسلامی نیست. سلیمانی با بیان اینکه برخی کشورهای غربی، سواحل دریا را بین مردان و زنان تفکیک کرده‌اند، افزود: در برخی سواحل دریای کشور اختلاط بین مرد و زن وجود دارد؛ وقتی می‌گوییم دولت اسلامی یعنی باید تمامی امور و تشکیلات آن بر پایه اسلام شکل گرفته باشد.

 

گفته می شود سازمان ملل هشدار داده در بحبوحه ویروس کرونا، ناامنی غذایی نیز بسیاری از کشورها را تهدید و اوضاع را پیچیده کرده است.

بر اساس آمار‌های سازمان ملل، در پایان سال ۲۰۲۰، بیش از ۸۸ میلیون نفر از مردم جهان به دلیل درگیری‌ها و بی ثباتی از گرسنگی حاد رنج می‌بردند که در مقایسه با سال گذشته افزایشی ۲۰ درصدی داشته است.

 

 

روزنامه «تلگراف» انگلیس از تصمیم دولت لندن برای افزایش شمار کلاهک‌های هسته‌ای این کشور خبر داد.

این در حالی است که انگلیس در حال حاضر، ۱۸۰ کلاهک هسته‌ای دارد.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصولگرا گفته کارگزاران با نامزد اجاره ای می خواهد حیات سیاسی خودش را حفظ کند و لذا به بزرگان جریان اصولگرا آویزان می شوند تا هم خودشان را مطرح کنند و هم از نام و عنوان بزرگان اصولگرا برای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی شان بهره ببرند بنابراین بعید می دانم حمایت زبانی کارگزاران از آقایان لاریجانی و ناطق نوری ریشه ای باشد.

 

 

گفته می شود باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفته امیدوارم رییس‌جمهور آینده عاقل، حکیم و مدبر باشد. نیاز نیست رییس‌جمهور روزی ۱۷ ساعت کار کند، پنج ساعت کار کند، اما حکیمانه تصمیم بگیرد و با ۲۰ میلیون رای فکر نکند عقلش زیاد شده است.

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشته فضای انتخابات را عوض کنیدباید فضای انتخابات را از دو گانه های غلط و کاذب به سمت دغدغه های مردم ببریم.اگر جریان انقلابی مشکلات مردم را پیگیری و حل کند، مردم نیز در انتخابات به این جریان رای می دهد.

 

 

 

 

گفته می شود امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفته «یکی از مأموریت‌های استنتاجی افتخارآمیز نیروی زمینی، مرتبط با ناآرامی ­های دی‌ماه ۹۷ بود. در آن زمان ما مأموریت خاصی نداشتیم، ولی آمادگی‌مان را به سردار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کردیم و به ایشان گفتیم که فعلاً نیروی زمینی مأموریتی ندارد، ولی با توجه به نیروهای آموزش‌دیده و ولایی که داریم، الآن بهترین فرصت است که ما به نیروهای امنیتی کشورمان کمک کنیم. خوشبختانه ایشان پذیرفت و ما توانستیم در برقراری امنیت در داخل شهرهایی که دچار ناآرامی شده بودند، تأثیر بسزایی داشته باشیم.»

 

 

گفته می شود حسام الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور، در توییتر نوشته با برجام یا بی‌برجام ما توان استقامت داریم اما برجام یکی از کلیدهای شکوفایی و گسترش قدرت ما در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی است. ایران لازم نیست به برجام برگردد بلکه این برجام است که به ایران باز می‌گردد.

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا گفته فضای انتخاباتی کشور متاثر از همه گیری ویروس کرونا روزهای سردی را تجربه می کند.وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با اشاره به استقبال کم داوطلبان در روزهای اول ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفته انتخابات هم مانند دیگر مناسبت های اجتماعی تحت تاثیر منفی ویروس کرونا قرار گرفته است.

 

 

 

گفته می شود «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی، عصر جمعه، رؤسای برخی مناصب کلیدی را در این کشور تغییر داد.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) در این ارتباط گزارش داد، مطابق با فرمان شاه، «محمد بن طاهر بنتن» وزیر حج و عمره از منصب خود عزل و «عصام بن سعد بن سعید» در کنار وظایفی چون وزیر مشاور و عضویت در هیأت وزرا، امور مربوط به حج و عمره را بر عهده گرفته است.

مطابق با این گزارش، شاه سعودی همچنین «ابراهیم بن سلیمان بن عبدالله» رئیس دادگاه عالی اداری این کشور را عزل و «علی السعودی» را جانشین او کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*