آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود فیض الله عرب سرخی گفته سید حسن به لحاظ ظرفیت فکری و عقبه اجتماعی و سیاسی و حمایت گسترده‌ای که می‌تواند از طرف تثنیروهاب قدرتمند جذب کندو همچنین با ملاحظه توان بسیج‌کننده‌ای که در جامعه دارد، می‌تواند در نبود آقای خاتمی یکی از چهره‌های مثبت و مؤثر در انتخابات باشد.

 

 

گفته می شود بنابر برخی اخبار و گزارشات، پلیس ترکیه ساعتی پیش “میلاد حاتمی” از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را در مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد.

 

 

 

گفته می شود یک مقام ارشد نظامی چین خواستار افزایش هزینه‌های نظامی برای آمادگی نبرد محتمل با ایالات متحده شده است.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» ژنرال «ژئو گیلیان» که پس از رئیس جمهور چین دومین فرمانده  نیروهای مسلح  این کشور محسوب می‌شود، گفته چین باید خود را برای «دام توسیدید» آماده کند. منظور از «دام توسیدید» ـ که یک دانشمند علوم سیاسی آمریکایی آن را مطرح کرده ـ شرایطی است که هنگام جایگزین شدن یک قدرت جهانی جدید به جای قدرت قبلی، جنگ اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

 

 

 

گفته می شود برخی افراد مدعی شدند که بستگان برخی از مسئولان بیمارستان‌ها در فاز ۱ واکسیناسیون بدون نوبت واکسن دریافت کردند. حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص این ادعا گفت: احتمالا چنین چیزی درست است، چون این واکسن‌ها یخ زده هستند و هنگامی از حالت یخ زده درمی‌آیند اگر تزریق نشوند، باید دور ریخته شوند و به همین دلیل برای این که واکسن‌ها در چنین شرایطی دور ریخته نشوند که البته خیلی به ندرت پیش می‌آید و اگر برنامه از پیش تعیین شده و غرض ورزی در کار نباشد، در آن لحظه شخصی را پیدا می‌کنند و واکسن را به او می‌زنند.

 

 

 

گفته می شود یک فعال کارگری در خصوص مذاکرات تعیین دستمزد گفته بر اساس تجربه گذشته فکر میکنم حداقل دستمزد بین ۳۵ تا ۴۰ درصد و سایر سطوح مزدی نیز ۲۵ درصد تعیین شود. در کشور ما دولت است که دستمزد را تعیین میکند و حرف آخر را میزند. مادامی که دولت رقمی پیشنهاد ندهد نمی‌توان به مذاکرات تعیین دستمزد اعتنایی کرد.

 

گفته می شود استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفته مگر مردم اسباب‌بازی هستند که بگوییم بیایند پای صندوق و بعد بگوییم به ما مربوط نیست، کاری که آقای خاتمی کرد.صادق زیباکلام، فعال اصلاح طلب در بخشی از یک مصاحبه گفت: چه چیزی در دولت روحانی تغییر کرد؟ نسل جدید از اصلاح‌طلبان متنفرند.تندروها می‌خواهند خودشان با آمریکا مذاکره کنند.

 

 

گفته می شود رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به وزیر علوم از استفاده غیرقانونی فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم از سهمیه استعدادهای درخشان خبر داده است

 

 

گفته می شود گروهی از معترضان به فرمان اجرایی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای بازگشت به توافق اقلیمی «پاریس»، با تأکید بر این که این اقدام رئیس‌جمهور آمریکا ضربه‌ای به بخش اقتصادی ایالات متحده وارد می‌کند، وی را تحت پیگیرد قانونی قرار دادند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*