آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود ایران منابع بلوکه شده ارزی بسیاری در کشور‌های مختلف دارد که برخی میزان این منابع بلوکه شده را ۸۰ میلیارد دلار عنوان می‌کنند. به تازگی اعلام شده است که ۳ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده ایران در کشور‌های عراق، کره جنوبی و عمان آزادسازی شده است.

 

 

گفته می شود محمد غرضی، فعال سیاسی گفته مطالبه عمومی تغییر رویه شورای نگهبان است. مجموعه قدرت سیاسی به دلیل گرفتاری‌هایی که پیش آمده است باید نگران نحوه حضور مردم در انتخابات باشد. اگر شورای نگهبان واقعاً دنبال حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است، باید راه را درازتر و وسیع‌تر ببیند. گروه‌های سیاسی به قدری بد عمل کرده‌اند که مردم به سیاسیون پشت کرده‌اند. احزاب باید اقرار کنند که روش‌هایشان با جمهوریت و اسلامیت‌خواهی تناقضی آشکار داشت. اصلی‌ترین مشکل ما سوءمدیریت و سوءاستفاده است

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال حضور ناطق نوری در انتخابات ۱۴۰۰ گفته تردیدی نیست که ناطق نوری تحت هیچ‌شرایطی نامزد نمی‌شود اگر هم بیاید بعید می‌دانم شورای نگهبان آقای ناطق را تأییدصلاحیت کند؛ همان‌طور که در سال۹۲ برخلاف پیش‌بینی‌ها آقای هاشمی ردصلاحیت شد.

 

گفته می شود عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در مطلبی نوشته دوچرخه‌سواری هرگز باعث ترویــج گناه در جامعه نخواهـد بود. در هیچ بخشی از فقه، شرع و قانون نیز حرمتی برای این امر وجود ندارد. کسانی که حلال خدا را حرام می‌کنند گناه را ترویج می‌کنند. اگر سوال شود که مهم‌ترین عامل گناه در کشور چیست؟ باید پاسخ داد فقر و تفاوت طبقاتی عامل اصلی این امر است.

 

 

گفته می شود  امام جمعه لواسان گفته باستی هیلز اوایل دهه هشتاد در لواسان ساخته شده و بعد از مدت‌ها هیچ برخوردی هم با مسببان این تخلف مثل شهردار وقت و آقایی که پتروشیمی دارد، صورت نمی‌گیرد. ۱۲۰ هکتار زمین را از فئودال‌ها مصادره کردند، چرا به شخص دیگری فروختند؟ چه فرقی کرد؟

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه ایالات متحده در نامه‌ای به «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان متذکر شده که از سازمان ملل تقاضا کرده برخی کشورها از جمله روسیه، ایران و چین در نشست عالی هفته‌های آینده گفت‌وگوهای صلح افغانستان شرکت کنند.

 

 

 

گفته می شود یک روزنامه آمریکایی نزدیک به حزب حاکم دموکرات این کشور، از احتمال انجام سلسله حملات سایبری سری واشنگتن علیه روسیه طی سه هفته جاری خبر داده است.

 

 

گفته می شود هرچند روزهای اول روی کار آمدن پارلمان، نمایندگانی بودند که در مدح و تملق قالیباف، شب شعر راه می‌انداختند اما بعد از مدتی کم‌کم کاستی‌ها در اداره جلسات عیان‌تر شد و دیگر نه تنها خبری از مدیحه‌سرایی نبود بلکه انتقادات تند و تیز اهالی خانه ملت گریبان رئیس و هیات رئیسه مجلس را گرفت.این روزها چند دستگی و تردید درباره انتخاب محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس در انتخابات سال آینده هیات رئیسه بیشتر شده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*