آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود دقایقی از نشست پارلمان در روز سه شنبه به داد و فریاد‌های نمایندگان گذشت؛ ماجرا به جدال لفظی یک نماینده با قالیباف مربوط می‌شود. او هم رییس مجلس را به ایجاد حزب سیاسی در پارلمان متهم کرد و هم مدیریت وی را بر آن «پادگانی» خواند. همین امر منجر به واکنش تعدادی از نمایندگان برای دفاع از عملکرد قالیباف شد و جو صحن علنی را دقایقی ملتهب ساخت.

 

 

 

گفته می شود برنامه جامع وزارت نیرو، نه گرفتن سند تالاب انزلی، که صدور سند ۴۲ تالاب کشورمان به نام این وزارت خانه است! واقعیتی که اخیرا در مصاحبه مدیرکل دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل با روزنامه ایران افشا شده که گفته: اسناد لازم برای صدور سند مالکیت ۴۲ تالاب کشور به نام وزارت نیرو تهیه شده و تا کنون یک مورد از آن‌ها به ثمر نشسته است.

 

 

گفته می شود پلیس کنگره آمریکا درخواست باقی ماندن ۴۹۰۰ نیروی گارد ملی این کشور در پایتخت را تا دست کم ۱۲ مارس داده است، در حالی که پیروان تئوری توطئه عجیب کیو انان معتقدند که دونالد ترامپ قرار است دو روز دیگر در چهارم مارس مجددا رئیس جمهور آمریکا شود.

 

 

گفته می شود تا همین دیروز گفته می‌شد که اگر سیدابراهیم رئیسی کاندیدای جریان اصولگرا باشد، اجماع قطعی است اما این‌طور که معلوم است این هم خوش‌خیالی است. دلیلش نیز اخباری است که عصر دیروز در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی درباره عزم کاندیداتوری سعید محمد به‌‌رغم حضور رئیسی در انتخابات منتشر شد.

 

 

گفته می شود بیش از ۱۸۰ نماینده بیانیه‌ای را تهیه و تدوین کرده‌اند و در این بیانیه مخالفت خود با پیوستن ایران به «FATF» را اعلام کرده‌اند. در این بیانیه آمده پذیرش «FATF» و عضویت در کنوانسیون پالرمو و و «CFT» تکمیل‌کننده پازل تحریم‌های غربی‌ها و آمریکاست و منجر به شرطی‌سازی اقتصاد ایران و معطل نگاه داشتن کشور می‌شود.

 

 

گفته می شود  خبر‌ها حاکی از آن است که پرونده شریعتی استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابرمتهم ارزی و مالک ‎هفت تپه (اسدبیگی)، این هفته در دستگاه قضایی به جریان افتاد. ایشان در راهرو‌های دادسرا و پشت درب اتاق بازپرس مشاهده شده است؛ افکار عمومی و کارگران همه منتظر خبر خوش رئیسی درباره هفت تپه هستند.

 

 

گفته می شود رویترز گزارش داده آلمان، فرانسه و انگلیس پیش نویس قطعنامه‌ای را در نشست امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توزیع کرده‌اند که در آن خواستار محکومیت ایران شده‌اند. این اقدام کشور‌های اروپایی در حالی است که ایران و روسیه، نسبت به عواقب تصویب این قطعنامه هشدار داده‌اند. تهران طی نامه‌ای به اعضای آژانس گفته است تصویب قطعنامه توبیخی علیه تهران را «غیرسازنده» و آن را به‌مثابه پایان بیانیه مشترک ۲۱ فوریه بین جمهوری اسلامی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارزیابی می‌کند.

 

 

گفته می شود سکه از فاز نزولی خارج شده است. سکه که روز یکشنبه ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داده بود، دوشنبه، ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید. به گفته فعالان، عاملی که موجب شد، سکه به زیر مرز ۱۱ میلیون تومانی نرود، افزایش قیمت دلار بود. این افزایش در حالی رخ داد که بهای اونس طلا چندان به داد سکه‌بازان نرسید. طلا در ابتدای روز به بالای سطح حساس هزار و ۷۵۰ دلاری بازگشت، ولی بعد دچار افت شد؛ این موضوع موجب شد سکه‌بازان در خرید احتیاط بیشتری کنند.

 

 

گفته می شود رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفته قیمت دام افزایش نیافته است و به نظر می‌رسد علت گرانی گوشت فاصله زیاد تولید تا مصرف آن باشد و آن طور که به نظر می‌رسد واسطه‌ها باعث تنش در بازار می‌شوند.

 

 

گفته می شود سازمان تروریستی سنت‌کام فیلمی را که می‌گوید از حالت طبقه‌بندی خارج شده و مربوط به حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد است، منتشر کرد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*