گفته می شود /

 

 

 

 

گفته می شود محمود صادقی در توئیتی از نتیجه حکم خود بابت توهین به آملی لاریجانی رییس سابق قوه قضاییه خبر داد.نماینده مردم تهران در مجلس دهم در توئیتی نوشت: پس از پذیرش تقاضای اعاده دادرسی اینجانب، شعبه ۶۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، ضمن تایید حکم قبلی مجازات ها را کاهش داد؛ ۳ ماه حبس بابت اهانت به رئیس سابق قوه قضاییه، ۸ ماه بابت تمرد در برابر ماموران دادستانی و ۴ میلیون جزای نقدی بابت نشر اکاذیب.

 

 

گفته می شود هر سال خرج فوتبال بیشتر و بیشتر می شود. معمولا مدیریت درستی هم روی منابع مالی صورت نمی گیرد و به همین خاطر فوتبال بدهکارتر می شود. فدراسیون فوتبال هم به خاطر داشتن تیم های مختلف و مربیان و ورزشکاران زیاد، هر سال هزینه های زیادی دارد و در حال حاضر از پرداخت این هزینه ها برنمی آید. راه دریافت پول های بین المللی بسته است و آنها فقط می توانند از اسپانسرهای داخلی درآمد داشته باشند. در این شرایط خبرهای رسیده حکایت از آن دارد فدراسیون فوتبال حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی دارد. تازه این بدون احتساب به غرامت احتمالی به مارک ویلموتس بلژیکی است.

 

 

 

گفته می شود حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای حسن روحانی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته «‏با توجه به نزدیک شدن ایام ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری آیا این امکان وجود دارد که شورای محترم نگهبان برای جلب بیشتر اعتماد و احترام عمومی؛ آیین رسیدگی، ملاک‌های تفصیلی و مجموعه یا خلاصه مذاکرات خود در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان در دوره‌های گذشته را منتشر کند»

 

 

گفته می شود ابوالقاسم رئوفیان گفته اظهارات آقای حدادعادل متاسفانه زیاد در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نیست. حتی می‌توان گفت، این عمل به نوعی مؤید آن است که ایشان با وجود نداشتن جایگاه قانونی، از رد صلاحیت‌شده‌ها مطلع است پس ایشان خیال همه را را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید.

 

 

 

گفته می شود  رئیس مرکز روابط عمومی شهرداری تهران با اشاره به آزادی دو شهردار دستگیر شده گفته مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ و رحمانی شهردار منطقه ۲ که پیش از این دستگیر و بازداشت شده بودند با قرار وثیقه آزاد شدند. وی گفت: البته این آزادی با قرار وثیقه بوده و فرآیند قضائی و دادرسی آن‌ها ادامه دارد.

 

 

گفته می شود نایب رئیس اول مجلس و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از شواهدی مبنی بر وجود کرونای جهش یافته ایرانی خبر داده است.

 

 

گفته می شود سخنگوی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان،گفته در مورد حمایت از کاندیداهای مختلفی که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند ما هنوز هیچ بحثی مبنی بر حمایت آنها نداشتیم. آنچه که قطعی است اینکه اگر به کاندیدا اختصاصی رسیدیم و او هم اعلام آمادکی کرد اما رد صلاحیت شد، آنوقت مانند انتخابات مجلس یازدهم خواهیم گفت؛ کاندیدا نداریم اما طبعا این تصمیم باید اجماعی باشد.

 

 

 

 

گفته می شود حق شناس فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران نامه خاتمی رئیس جمهور اسبق به رهبر انقلاب را تائید کرد

 

 

 

گفته می شود رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات الکترونیک ۲۸ فرآیند دارد که یک فرآیند آن صندوق الکترونیک است، گفت: دوستان ما در شورای نگهبان سوالاتی درباره این دستگاه داشتند که البته ما پاسخ دادیم، اما به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نمی‌رسد.

 

 

گفته می شود جمعی از نمایندگان در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس از رئیس جمهور به خاطر عدم اجرای قانون تمرکززدایی از تهران شکایت کردند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*