گفته می شود /

 

گفته می شود بامداد جمعه، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده ارتش این کشور به دستور «جو بایدن» مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت را در شرق سوریه بمباران کرده است. پیش از تأیید این خبر توسط پنتاگون، ابتدا رویترز به نقل از دو مقام آگاه مدعی شد، آمریکا به مواضعی که گفته می‌شود متعلق به نیروهای هم‌پیمان با ایران در سوریه بوده‌، حمله کرده است.این مقام‌ها که خواسته‌اند نامشان فاش نشود گفته‌اند مجوز این حمله را «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا صادر کرده است. یک مقام آمریکایی گفت این حمله در واکنش به حملات اخیر به مواضع آمریکا در عراق صورت گرفته است.

 

 

 

 

گفته می شود علی مطهری، نماینده سابق مجلس برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد. او گفته من با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور احساس کردم، باید وارد این میدان شوم و تصمیم گرفتم نامزدی خود برای انتخابات را اعلام کنم. برای انسانی که برای انجام وظیفه به میدان آمده باشد شکست معنی ندارد.

 

 

گفته می شود خبرگزاری «رویترز» از دستیابی به نامه‌ای خبر داد که ایران در آن تهدید کرده، در صورتی که اعضای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از موضع ضد ایرانی واشنگتن در جلسه آتی این نهاد که قرار است با تمرکز بر موضوع ایران از روز دوشنبه آغاز به کار کند، حمایت کنند، به توافق اخیر درباره بازرسی‌ها با آژانس پایان می‌دهد.

 

 

 

گفته می شود حسین مرعشی در پاسخ به سوالی درباره آنکه با گفتن «اگر» برای عارف شرط قائل می‌شوید، بیان کرد: اگر کسی خودش به میدان رفته است و قائل به این نباشد که جبهه باید در مورد او تصمیم بگیرد، نمی‌توان او را بررسی کرد، چون خودش به تنهایی تصمیمش را گرفته است. ما با هیچ کسی تعارف نداریم. اگر هم تصمیم جمعی این باشد که از آقای عارف حمایت کنیم این کار را می‌کنیم اما اولین برخورد معقول ما با هر کاندیدای این است که آیا آن کاندیدا نتیجه کار جمعی را می پذیرد یا خیر؛ اگر کسی نتیجه کار جمعی را نپذیرد ما نمی‌توانیم در مورد او تصمیم بگیریم.

 

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفته هر نامزدی که قرار باشد به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کند امکان رای آوردن ندارد، مگر کسی نظیر رئیس دولت اصلاحات که یک چهره شناخته شده است. علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به مطرح شدن برخی اسامی نظیر محمدجواد ظریف و سید حسن خمینی به عنوان نامزد اصلاح طلبان در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری گفت: علیرغم بی مهری‌هایی که نسبت به اصلاح طلبان صورت گرفته، اما اصلاح طلبان در صدد هستند تا در صحنه مانده و نقش آفرینی کنند و رای دهند.

 

 

گفته می شود سید مصطفی هاشمی‌طبا گفته اصولگرا یا اصلاح طلب فرقی ندارد؛ مشکل روش اداره مملکت است و این روش چیزی نیست که دیگران نپسندند یعنی باقی ارکان نظام هم بدنبال این روش هستند. روشی که به دنبال عادی جلوه دادن همه چیز است. باید سیاست های داخل کشور هم مطابق زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی در نظر گرفته شود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان درباره گمانه زنی برخی افراد و چهره‌های سیاسی درباره رد یا تایید صلاحیت شدن نامزدها در انتخابات ۱۴۰۰ گفته خود اعضای شورای نگهبان هم نمی‌توانند بگویند که در بررسی صلاحیت داوطلبان چه اتفاقی می‌افتد و آیا داوطلبی رد یا تایید می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با جلسه با مجمع تشخیص پیرامون بررسی لوایح “پالرمو” و “سی اف تی” گفته این موضوع جزو ضرورت های بانکی بوده و تصمیم گیری برای آن خیلی هم دیر شده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*