گفته می شود /

 

 

گفته می شود رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست.غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این جوابیه با اشاره به اینکه هیچ رابطه‌ای با دفتر فرح نداشته و هیچگاه او را ندیده است، ادعاهای احمدی‌نژاد درباره دست‌بوسی را «دروغ محض»، «چندش‌آور» و سناریوی رسوایی دانسته که فقط دشمنان از آن سود می‌برند.

 

 

 

گفته می شود قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته و به ویژه طی چند ساعت اخیر سقوط سنگینی را تجربه کرده است. برخی ناظران بازار، اظهارات ایلان ماسک مدیر تسلا خودرو و فعال بازار بیت کوین را در ریزش قیمت بیت کوین موثر می‌دانند. در حالی که روز گذشته قیمت هر توکن بیت کوین به حدود ۵۸ هزار دلار رسیده بود، حالا حتی به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرده است.

 

 

گفته می شود کریمی با انتشار بیانیه‌ای به دلیل آنچه نمایشی بودن برنامه شبکه سه خوانده بود، از حضور در آن انصراف داد و به جای آن، برنامه‌ای جهت پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کرد تا آزادانه درباره این انتخابات اظهارنظر کرده و حتی افشاگری کنند. حالا خبر رسیده که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، مجوز پخش برنامه کریمی را نداده است.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفته مجلس است که تصمیم می‌گیرد دولت تعهدات برجامی را به اجرا بگذارد یا خیر در حال حاضر دولت پالس‌هایی به دشمن داد و خلاف قانون عمل کرد. زمان تعیین شده توسط نمایندگان ایران منقضی شد اما دولت هیچ عملی انجام نداد. ذوالنور اضافه کرد: این توهین به ملت است که نوکر خود، گروسی را به ایران بفرستند که با دولت قراردادی امضا کند و قانون مجلس را نادیده بگیرد.

 

 

 

گفته می شود مارکوس لایتنر سفیر سوییس در ایران در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اعلام آمادگی برخی شرکت‌های این کشور برای حضور و سرمایه‌گذاری در ایران سخن گفت که با استقبال معاون رئیس جمهور همراه شد.

 

 

گفته می شود نمایندگان در واکنش به بیانیه مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران، به امضا رسید خواستار اعمال ماده ۲۳۴ نسبت به رئیس جمهور و کلیه ناقضین و مستنکفین از اجرای این قانون به قوه قضائیه شد. در جریان این رای گیری که کمتر ۱ دقیقه به پایان رسید، از ۲۳۹ نماینده حاضر، ۲۳۴ با شرکت در رای گیری و ۲۲۱ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع با این درخواست موافقت کردند.

 

 

گفته می شود قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با انتشار توییتی، آخرین موضع محمدرضا باهنر برای حضور در انتخابات‌ را اعلام کرد.علیرضا خجسته پور با انتشار توییتی نوشت: در جریان بحث‌های دبیران استانی جام و اصرار همگان به لزوم کاندیداتوری آقای باهنر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ایشان گفت: در عرصه سیاسی کشور می‌خواهم کارگردان بمانم، نه بازیگر.

 

 

گفته می شود صادق محصولی، دبیر کل جبهه پایداری در توییتر نوشته ‏یکی از مهمترین کارهایی که مجموعه نیروهای انقلاب باید در سطح جامعه انجام دهند، حضور فعال در ‎فضای مجازی است و باید به صورت جهادی به این فضا وارد شوند؛ خدا وعده پیروزی داده است به شرطی که ما هم در میدان حضور داشته باشیم. ان‌شاءالله این حضور انقلابی‌ها مورد رضایت و توجه الهی باشد.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس دهم و عضو کمیسیون امنیت ملی آن گفته من معتقدم خارج از اینکه ما مخالف و یا موافق این قانون باشیم، در این رابطه حق با مجلس است و دولت در اینجا اجازه نداشت غیر از یک پیام چیزی را به آقای گروسی بگوید و پیام هم این بود که ایشان باید خیلی سریع مقدمات پایان دادن به این بازرسی های سرزده را فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*