آخرین خبر :

گفته می شود /

 

 

 

گفته می شود یکی از مدیران ارشد ارزی بانک مرکزی به اتهام دریافت رشوه در پرونده توزیع ۳۵ میلیارد دلار ارزهای مداخله‌ای بانک مرکزی بازداشت شد.متهم بازداشتی پنجمین مدیر ارشد بانک مرکزی است که در سال‌های اخیر تحت تعقیب قرار گرفته است.متهم، چندین سال مسئولیت اصلی در حوزه ارزی بانک مرکزی بالاخص فروش بی‌ضابطه ده‌ها میلیارد دلار ارز در قالب ارزهای مداخله‌ای را برعهده داشته و یکی از متهمان اصلی در خصوص ایجاد نابسامانی‌های ارزی در سال‌های اخیر در کشور است.به گزارش مهر، پیش از این نیز سخنگوی قوه قضائیه از اخذ آخرین دفاع از سیف رئیس سابق بانک مرکزی و احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی و ارسال پرونده آنها به دادگاه خبر داده بود.

 

 

گفته می شود نشریه ساندی تایمز در گزارشی به نقل از یک مقام امنیتی آمریکایی مدعی شده که جو بایدن به دنبال آن است که تحریم های وضع شده علیه ایران را با هدف حفظ توافق هسته ای ۲۰۱۵ کاهش دهد و این توافق را به مسیر خود بازگرداند. این نشریه در ادامه با اشاره به تاکید ایران بر لزوم رفع کامل تحریم‌ها نوشت که نشانه‌هایی از رفع این تحریم‌ها وجود دارد؛ هرچند دولت بایدن اصرار دارد ابتدا باید یک نشست در چارچوب ۱+۵ با حضور ایران برگزار شود.

 

 

 

گفته می شود بررسی رفتار فعالان بازار ارز در روزهای اخیر نشان‌دهنده تردید و سرگردانی آنهاست به طوری که آنها از تداوم رشد بهای ارز نا امید شده و در انتظار ریزش قیمت‌ها هستند، هرچند تحولات سیاست خارجی همچنان مبهم است، گویا دلالان بازار ارز از اکنون به پیشواز تحولات پیش رو رفته‌اند. زمانی که اتفاقات و صحبت‌های یکی دو روز اخیر طرف‌های آمریکایی و ایرانی را کنار هم می‌گذاریم، شواهد به نفعِ رفع موانع بین‌المللی اقتصاد و برداشته شدن تحریم‌ها خودنمایی می‌کند. بنابراین، برخلاف بهمن‌ماه احتمال نزولی شدن قابل توجه قیمت دلار قبل از سال نو، دور از ذهن نخواهد بود.

 

 

گفته می شود فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس گفته دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونایی شده که ۱۰۰ سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد و اکنون هم تولید انبوه شده، اما چرا اجازه توزیع به آن داده نمی شود؟ چرا ۴ عدد همین دارو در ناصرخسرو به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، در حالی که داروی تولیدی ما با قیمت ۳۰ هزار تومان قابل دسترسی برای مردم است

 

 

گفته می شود دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفته اگر بعد از تایید صلاحیت‌ها حمایت و نظر جمع روی محسن هاشمی باشد در مورد او و دیگر اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری می‌شود. معقول این است که صبر کنیم و ببینیم چه کسانی تایید صلاحیت می‌شوند چون نمی‌خواهیم با دیگر احزاب اصلاح طلب از راهی جز تفاهم وارد شویم و درست هم نیست نامزد مورد نظر خود را هر طور شده با جبهه اصلاح‌طلبان تحمیل کنیم.

 

 

گفته می شود نخست وزیر پیشین عراق گفته که جو بایدن برای حل مساله هسته‌ای با ایران وارد مذاکره خواهد شد

 

 

 

گفته می شود محمود صادقی اعلام کرده معاونت فضای مجازی دادستانی علیه من به دلیل توئیت اعلام مثبت بودن تست کرونایم در سال گذشته به عنوان نشر اکاذیب اعلام جرم کرده است!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*