گفته می شود /

 

گفته می شود روز گذشته سایت دولت بهار ارگان تبلیغاتی جریان محمود احمدی نژاد مدعی شده بود که وزارت اطلاعات با استفاده از یک فضای آموزشی از احمدی نژاد جاسوسی می کند.برخی منابع آگاه از برگزاری جلسات منظم جریان موسوم به بهاری ها برای حضور فعال در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده اند.گفته شده است که بهمن شریف زاده روحانی نزدیک به محمود احمدی نژاد و سردار احمد خورشیدی پدر داماد احمدی نژاد این جلسات انتخاباتی را که در منطقه تهرانپارس تهران برگزار می شود را اداره می کنند.

 

 

گفته می شود از هفته گذشته برخی رسانه ها خبر از جمع آوری امضا در مجلس برای دعوت از سید ابراهیم رییسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دادند.

 

 

گفته می شود جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها و متحدان اسرائیلی و سعودی آنها در جنگ اقتصادی علیه ایران از هیچ کاری پرهیز نکردند و پست ترین اقدامات را علیه ایران به کار بردند، گفته چه کسی باور می‌کند که برای توقف صدور نفت ایران حتی متوسل به اعزام نیرو به نفت کش‌های ایرانی و ایجاد انفجار در موتورخانه کشتی‌ها شدند.

 

 

گفته می شود یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا از تصمیم این اتحادیه برای وضع تحریم‌های مسافرتی و مالی علیه متحدین ولادیمیر پوتین و نزدیکان وی در خصوص پرونده قضائی «الکسی ناوالنی» منتقد دولت روسیه و در جریان نشست ماه مارس اعضای اتحادیه اروپا خبر داد.

 

 

گفته می شود رییس دفتر رییس جمهوری از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.

 

گفته می شود وزرای خارجه آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا در نشستی در پاریس با همکاری و تلاش جهت پایان دادن به جنگ یمن توافق کردند.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست‌های دولت جدید این کشور در قبال ایران، گفته که دموکرات‌ها در برابر تهران رویکردی منفعلانه دارند.ترامپ گفت که دموکرات‌ها آمریکا را آخرین محور توجه خود قرار داده‌اند و تصمیم دارند همه چیز را در برابر چین و همچنین ایران رها کنند.ترامپ بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر گذشته را تکرار کرد و گفت که در جریان این انتخابات، اتفاقات بد و نادرستی رخ داد که باید مورد بررسی قرار گیرد.وی از اظهار نظر درباره حضور خود در انتخابات ۲۰۲۴ خودداری کرد و گفت که می‌خواهم کمی در این زمینه سکوت کنم.

 

 

گفته می شود صادق خرازی گفته تحریم به هیچ وجه نعمت نیست، تحریم برای کشور و مردم ما ضرر و خسران است و خدا کند روزی در کشورمان هیچ تحریمی نداشته باشیم.

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده بعضی فکر می‌کنند این جام زهر را در هر دوره‌ای باید به رهبر نوشاند، در حالیکه امام(ره) می‌گوید فکر نکنید این یک انتخاب خوب است چاره‌ای جز آن نیست

 

 

گفته می شود نایب رئیس اول مجلس گفته فهرست‌های انتخاباتی منتشر شده در فضای مجازی درباره انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت من رسمیت ندارند.

 

 

 

گفته می شود حداد عادل از جزئیات پیام رهبر انقلاب به پوتین مطالبی را عنوان کرده است وی گفته رهبر معظم انقلاب در موارد مختلفی به رؤسای کشورهای مختلف پیام داده‌اند؛ ما با روس‌ها در سوریه، قره‌باغ روابط اقتصادی و برجام حرف‌ها داریم و پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین ناظر به این موضوعات بوده است. رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که هر مقام خارجی قصد دیدار با پوتین دارد باید دو هفته قرنطینه باشد، ضمن اینکه لاریجانی و دیگران هم با پوتین دیدار نکرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*