آخرین خبر :

پیامک

۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.ماتعدادی از کارگر هستیم که در اتفاقات اب بیرجند کارمیکنیم.متاسفانه سه ماه شده که حقوق ندادندوهمچنین عیدی!مسولین هم که وعده ها وقول های توخالی والکی میدهند،هی می گویند فرداوهی هفته بعد!بااین اوضاع گرانی وتورم”تونون خالی خود وخانواده موندیم واقعاسخته!
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۷:۰۹:۴۷ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت فرماندارمحترم شهرستان درمیان جناب مهندس بخشی ،،،پنج هزارنفر ساکن نوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی شهرستان درمیان ازکالای تنظیم بازارمحروم هستیم این یک ظلم وبی عدالتی است اداره صمت شهرستان به حقوق شهروندی پنج هزارنفر توجه نمی کند ازحضرتعالی خواستارعدالتی اجتماعی ومرکزعرضه کالای تنظیم بازاردرنوغاب درمیان هستیم باتشکرشهروندان نوغاب درمیان
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۴:۲۶:۴۳ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام نمیدونم چرا اینقدر به ساخت و ساز واحدهای مسکونی در اراضی قدیم پادگان ۰۴ عده ای حساسند فراموش نکنیم که قدمت یکصد ساله ارتش در بیرجند باعث ایجاد ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی برای بیرجند بوده بگذارید این ظرفیت‌ها باز هم بماند حضور ارتش کمک به توسعه شهر است عملاً پادگان بیرون رفته است ساخت واحد مسکونی به نظر من هیچ اشکالی ندارد بلکه یک فرصت است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۳:۲۱:۰۶ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام، به نظرم یکی از مشکلات ما برخورد متعصبانه و شتابزده با مسائل است. اگر تصمیم ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند در یک دانشگاه با کیفیت بهتر بدون کار کارشناسی است، عملکرد مسئولین محترم و ابزار رسانه در این چند روز نسبت به آن بسیار شتابزده تر است. به نظرم باید کمی صبوری کنیم و بی طرف تحلیل نماییم. پیوند زدن شاخه ای نحیف به ریشه ای قوی، می تواند به معنای افزایش کمی و کیفی محصول آن باشد و نه لزوما خشکاندن آن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۲:۴۶:۲۳ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام و عرض ادب
با توجه به افت مشهود مدارک و مدارج دانشگاهی در دو دهه گذشته که عامل اصلی آن افزایش قارچ گونه دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی بوده است، به نظر تنها راه بازگشت به عقلانیت در خصوص دانشگاه‌هاست. چاره ای به جز کاهش دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی برای افزایش کیفیت جوامع علمی وجود ندارد. شرایط موجود به هیچ شکل پسندیده برای کشور با فرهنگی چون ایران نیست. غیر از آن ازدیاد دانشگاه‌ها فقط منجر به افزایش هزینه های اداره کشور می گردد که باز هم قطعا در این اوضاع معقول نیست.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۱:۵۸:۴۹ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. در خصوص طرح ادغام دانشگاه‌هامی خواستم مطلبی رو خدمتتون عرض کنم. متاسفانه این روزها مقالات و مناظره هایی از سوی روزنامه های استان منتشر می شود که کاملا غیرکارشناسی و احساسی است. در چنین مسائل مهم و کلانی که آینده فرزندانمان و آموزش عالی کشور در میان است، بهتر است به جای رفتارهای احساسی و غیرحرفه‌ای کاملا بی طرفانه به نقاط مثبت و منفی طرح ادغام از دیدگاه منطقه ای و به خصوص ملی می پرداختید.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۱:۲۷:۴۲ خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم لطفا پیاده روهای بلوار فاطمیه واقع در مهرشهر را آسفالت نمایید.تردد شهروندان در حاشیه بلوار خطرناک و حادثه آفرین میباشد.با تشکر
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۹:۵۱:۲۱ خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم شهرستان بیرجند بخصوص هیئت امناء مصلی واقع در سه راه اسدی که با خریداری سه واحد تجاری جلوی درب مصلی نمایی زیبا به مصلی میدادند. با تشکر التماس دعا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*