گفته می شود

 

 

گفته می شود  محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جنجالی اش این بار از تهدید به ترورش حرف زده است. وی گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند! البته من مسائل را گفته و تشریح کرده ام چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می نشینند و چه تصمیماتی می گیرند. اینها را گفته ام، ضبط کرده ام و در چندین جای مطمئن قرار داده ام.

 

 

گفته می شود در پی اتفاقات اخیر در مرز سراوان از جمله خسارات وارد شده به فرمانداری هیأتی از مجلس شورای اسلامی وارد زاهدان شده و قرار است در بازدیدهای میدانی و برگزاری جلساتی ابعاد اتفاقات سراوان را بررسی کند. این هیات متشکل از حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حسین حاتمی نماینده کلیبر، مصطفی نخعی نماینده نهبندان، اسماعیل حسین زهی نماینده خاش و ملک فاضلی نماینده سراوان است.

 

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون اجتماعی: با مصوبه دیروز مجلس مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جهت کمک به صندوق های بازنشستگی، تامین منابع مالی رتبه بندی معلمان، تامین منابع پاداش ایثارگران بازنشسته و…..انشالله در سال آینده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را کلید خواهیم زد و شرمنده این قشر فرهیخته نخواهیم شد.

 

 

 

گفته می شود میرسلیم با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراها در فضای مجازی گفته در زمینه دسترسی و مدیریت این نحوه از تبلیغات قانونی نداریم و به حال خودش رهاست. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید قانونی را تصویب کنیم که بتوانند نظارت بر تبلیغات انتخاباتی داخل فضای مجازی را عملیاتی کند. برای رصد این فعالیت‌ها در پیام رسان های مختلفی مانند واتساپ یا فیس بوک و… باید نمایندگی وجود داشته باشد که بتوان پیگیری کرد و معلوم شود چه کسی ثبت نام کرده، مسئولیتش چیست و پاسخگو باشد؛ اما در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.

 

 

گفته می شود ناصر ایمانی، تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به تایید ضمنی عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ گفته قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی کند یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد و اتفاق خاصی نیفتاده است و عدم حضور او در انتخابات، اصلا قطعی نیست.

 

 

گفته می شود «مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از تصمیم دولت «جو بایدن» برای حذف انصارالله یمن از لیست گروه های تروریستی و همچنین عقب نشینی واشنگتن از تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران انتقاد کرد و آن را مقدمه‌ای برای بازگشت آمریکا به برجام خواند.

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف که نیروی انسانی کارگاه خود را در طول یکساله گذشته حفظ کرده اند، از بخشودگی جرایم مربوط به بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند.

 

 

 

گفته می شود نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در غرب این کشور تمرین نظامی مشترک برگزار کردند.

 

 

 

 

گفته می شود مدیرکل حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط ‌زیست از نامه رئیس سازمان محیط زیست به رئیس قوه قضائیه مبنی بر متوقف کردن سند زدن ۴۲ تالاب به نام وزارت نیرو شد.

 

 

 

 

 

گفته می شود ناصر ایمانی، تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به تایید ضمنی عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی کند یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد و اتفاق خاصی نیفتاده است و عدم حضور او در انتخابات، اصلا قطعی نیست.

 

 

 

 

گفته می شود در ادامه تنش‌های سیاسی اخیر در ارمنستان، معترضان به یک ساختمان دولتی در ایروان، پایتخت این کشور حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، معترضان روز دوشنبه به زور وارد این ساختمان شده و خواستار استعفای «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر شدند.

پاشینیان هفته گذشته، آنچه تلاش برای کودتا بعد از درخواست ارتش برای کناره‌گیری خود خواند، محکوم کرده بود. معترضان معتقدند، عملکرد دولت ارمنستان در حل بحران خونین شش هفته‌ای اخیر میان این کشور با جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی «فاجعه» بوده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*