گفته می شود

 

 

گفته می شود قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی برای دومین روز پیای با کاهشی قابل توجه روبرو شد تا رکورد ریزش ۷۰۰ هزار تومانی بهای هر قطعه سکه تنها در دو روز در بازار این کالای سرمایه‌ای به ثبت برسد.

 

 

 

گفته می شود عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که به دلیل در اختیار نداشتن مستندات کافی درباره ماجرای سیلی زدن عنابستانی، نماینده سبزوار به سرباز راهور، نتیجه این پرونده پس از اعلام نظر دستگاه قضایی مشخص می‌شود. محمد سرگزی گفته در هیأت نظارت جلساتی پیرامون بررسی موضوع برگزارشد و از آقای عنابستانی نماینده سبزوار دعوت کردیم. علاوه بر این نیز طی نامه‌ای از مسئولان نیروی انتظامی درخواست کردیم تا هماهنگی‌ها لازم را برای حضور آن مأمور و سایر شاهدان حادثه را در هیأت فراهم کنند.
همچنین از نیروی انتظامی درخواست شد فیلم کامل را در اختیار هیأت قرار دهند، اما تاکنون شاهدان و مأموران حاضر در صحنه و مسئولان دعوت شده، در جلسه هیأت حاضر نشدند.

 

 

 

گفته می شود نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که برنامه در نظر گرفته شده نمایشی است و به صلاح فوتبال نیست از حضور در تلویزیون برای مناظره در مورد انتخابات انصراف داد.  برنامه فوتبال برتر از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال دعوت کرد تا با حضور در تلویزیون، در خصوص برنامه های خود توضیح دهند که علی کریمی این دعوت را قبول نکرد.

 

 

 

گفته می شود زمزمه‌هایی مبنی بر حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو‌ها به گوش رسید که رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد که هنوز تصمیم قطعی برای حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو گرفته نشده است.

 

 

گفته می شود محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در توییتر نوشته اسرائیل در حال توسعه دیمونا، تنها کارخانه بمب هسته‌ای منطقه است.

 

 

گفته می شود وزارت دفاع روسیه درباره آماده شدن تروریست‌های مسلح برای حمله شیمیایی در شمال ادلب و متهم کردن دولت سوریه به دست داشتن در این حمله هشدار داد.

 

 

 

 

گفته می شود روزنامه رای الیوم با اشاره به تحرکات دیپلماتیک اخیر در ارتباط با روابط ایران-آمریکا در یادداشتی نوشته راهبرد صبر ایران جواب داده و قطری‌ها اکنون همانند عمانی ها در سال ۲۰۱۵، به دنبال وساطت میان ایران و آمریکا هستند.

 

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند تا اگر منابع حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی و خالص صادرات گاز در سال آینده کم شوند می‌تواند از حساب ذخیره ارزی برداشت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*