گفته می شود /

 

گفته می شود عرف رییس ستاد انتخابات کل کشور با بیان اینکه در مجموع بیش از یک میلیون نفر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات هستند، گفته اگر ناظران و ماموران نیروی انتظامی و کسانی را هم که مسئولیت تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند در این فهرست بگنجانیم، حدود ۲ میلیون نفر وظیفه ایجاد شرایط مناسب اعم از اجرایی، نظارتی و امنیتی برای انتخابات ۱۴۰۰ را بر عهده دارند.

 

 

گفته می شود صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه خاتمی سال ۹۲ مخالف کاندیداتوری روحانی بود ولی هاشمی رفسنجانی او را راضی کرد، تاکید کرده گزینه اول ما آقای روحانی نبود. آقای هاشمی در شورای نگهبان رد شد که اگر چنین نمی‌شد آقای روحانی اصلا مطرح نمی ‎شد.وی افزود: در بین اصلاح طلبان بعضی از روی نفاق، برخی از روی علاقه و … به آقای روحانی رای دادند اما اصل مطلب این بود که گزینه ای بهتر از آقای روحانی برای اصلاح طلبان نبود.

 

گفته می شود رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفته تا پایان هفته، تمام زندانیان فقیر کشور که به علت مبالغ پایین در زندان هستند شناسایی و از محل اعتبارات اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آزاد خواهند شد.

 

گفته می شود محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفته بنابر اطلاعات موثق بیش از ۱۵۰ نفر در کشور متخصص چتربازی هستند که پول خود را در بانک‌ها و یا دارایی‌های نقد شونده نگه می‌دارند و می‌دانند و فرصت‌های سودآوری را می‌شناسند و پیش‌بینی می‌کنند

 

گفته می شود مصطفی کواکبیان پس از اینکه برای دهمین بار دبیر کل حزب مردم سالاری شد با اجماع اعضای این حزب نامزد انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ شد.

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه همه اقدامات نمایندگان در صحن و کمیسیون باید شفاف باشد گفته شفافیت آرای نمایندگان باید باشد اما ضمانت آزادگی هم باید وجود داشته باشد.

 

 

گفته می شود نماینده اصولگرای تهران در مجلس می‌گوید ما هیچ وقت برجام را در مجلس به رای نگذاشتیم و آنچه در مجلس مطرح شد و رای گرفته شد طرحی برای نحوه تعامل با کشورها بر مبنای توافق برجام بود.نادران همچنین گفته گواهی کار بذرپاش درموسسه پژوهشی جعلی بود

 

گفته می شود یک سخنگوی کاخ سفید گفته آمریکا پیشنهاد اروپا برای میانجی‌گری در گفتگو‌ها با ایران بر سر برجام را پذیرفته است.

 

گفته می شود آمریکا بدون توجه به نقض عهد و خروج از برجام توسط دولت ترامپ، خواهان بازگشت به میز مذاکرات ۱+۵ با ایران شد.جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ بدون اشاره به اعمال تحریم‌های دولت ترامپ و خروج این کشور از برجام، خواهان بازگشت به میز مذاکرات ۱+۵ شد و گفت: ما باید تلاش های ایران برای بی ثبات سازی خاورمیانه را زیر سوال ببریم.ما آماده هستیم که با پنج بعلاوه یک درمورد فعالیت هسته ای ایران، وارد تعامل شویم

 

 

گفته می شود ۳۷ نماینده مجلس درخواست بررسی نقض قانون و عدم رعایت شئونات حسن روحانی رئیس جمهور را امضا کردند تا این موضوع بررسی و به مقامات صالحه قضائی ارجاع داده شود.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*